Είμαστε στην πολύ ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε ότι η Yuboto-Telephony θα συμμετάσχει στο 1ο πανελλήνιο Forum για Wireless Internet Service Providers (WISPs), που θα πραγματοποιηθεί
την Κυριακή 6 Απριλίου στο Divani Caravel Hotel.
Στο πλαίσιο του συνεδρίου, η Yuboto-Telephony θα παρουσιάσει λύσεις VoIP που επιτρέπουν στους WISPs να ενισχύσουν τις υπηρεσίες τους, να αυξήσουν την κερδοφορία τους και να διαφοροποιηθούν στην αγορά.
Τι θα ανακαλύψετε στο WISP Forum 2025 με την Yuboto-Telephony
Cloud Τηλεφωνικά Κέντρα - Ευέλικτες και προηγμένες τηλεφωνικές λύσεις για πελάτες WISPs, με μηδενικό κόστος εγκατάστασης και συντήρησης.
SIP Trunks & VoIP Αριθμοί - Υπηρεσίες που επιτρέπουν στους WISPs να προσφέρουν αξιόπιστη τηλεφωνία στους πελάτες τους, μειώνοντας το κόστος και ενισχύοντας την ποιότητα των κλήσεων.
Νέα επιχειρηματικά μοντέλα για WISPs - Ανακαλύψτε πώς η VoIP τηλεφωνία μπορεί να αποτελέσει νέα πηγή εσόδων, προσφέροντας υπηρεσίες επικοινωνίας σε πελάτες και επιχειρήσεις.
Γιατί να επισκεφθείτε το περίπτερό μας
Ζωντανές επιδείξεις λύσεων VoIP για WISPs.
Εξειδικευμένες συμβουλές από την ομάδα μας.
Δυνατότητα συνεργασίας και προτάσεις ειδικά διαμορφωμένες για Wireless Internet Providers.
Αν δραστηριοποιείστε στον χώρο των ασύρματων δικτύων και της παροχής Internet, μην χάσετε την ευκαιρία να γνωρίσετε πως οι υπηρεσίες VoIP μπορούν να αναβαθμίσουν την επιχείρησή σας.
Στο σημερινό μας άρθρο, θα αναλύσουμε πως η VoIP τηλεφωνία συμβάλλει στη μείωση του κόστους για ένα από τα υψηλότερα λειτουργικά έξοδα των επιχειρήσεων, αυτό της επικοινωνίας.
VoIP Τηλεφωνία για μείωση κόστους
Η VoIP τηλεφωνία έχει πλέον εδραιωθεί ως μια αξιόπιστη λύση επικοινωνίας που μειώνει σημαντικά το συνολικό κόστος τηλεπικοινωνιών. Είναι χαρακτηριστικό το γεγονός πώς επιχειρήσεις που έχουν υιοθετήσει VoIP λύσεις έχουν πετύχει
έως και 60% μείωση κόστους στους μηνιαίους λογαριασμούς τηλεφωνίας.
Τι είναι το VoIP;
Πριν δούμε πώς μειώνει το κόστος, ας δώσουμε έναν σύντομο ορισμό του VoIP! Το VoIP είναι μια τεχνολογία που επιτρέπει τη μετάδοση φωνής και πολυμέσων μέσω του internet αντί για τις παραδοσιακές τηλεφωνικές γραμμές. Χρησιμοποιώντας
το VoIP, οι χρήστες μπορούν να πραγματοποιούν κλήσεις υψηλής ποιότητας σε πολύ χαμηλότερο κόστος.
Τα βασικά πλεονεκτήματα περιλαμβάνουν:
Οικονομία: Μείωση κόστους κλήσεων, ιδιαίτερα για διεθνείς συνδέσεις.
Ευελιξία: Δυνατότητα χρήσης από οπουδήποτε υπάρχει σύνδεση στο internet.
Επεκτασιμότητα: Εύκολη προσθήκη ή διαχείριση γραμμών χωρίς την ανάγκη περίπλοκων εγκαταστάσεων.
Ένα από τα σημαντικότερα οφέλη της VoIP τηλεφωνίας είναι το γεγονός ότι μειώνει κατακόρυφα το κόστος ανά κλήση. Συγκεκριμένα, οι χρεώσεις των κλήσεων είναι σαφώς χαμηλότερες από την παραδοσιακή τηλεφωνία, δεν υπάρχουν κρυφές ή
ελάχιστες χρεώσεις και το βήμα χρέωσης είναι ανά δευτερόλεπτο από το πρώτο δευτερόλεπτο της κλήσης. Με απλά λόγια, με το VoIP πληρώνετε ακριβώς όσο μιλάτε, ενώ και οι χρεώσεις για διεθνείς κλήσεις είναι εξαιρετικά χαμηλές.
2. Μηδενικό Κόστος Εξοπλισμού & Συντήρησης
Η VoIP τηλεφωνία δεν απαιτεί την εγκατάσταση και τη συντήρηση ακριβού εξοπλισμού, αντίθετα αξιοποιώντας το internet οι επιχειρήσεις μπορούν να χρησιμοποιήσουν υφιστάμενο εξοπλισμό όπως smartphones, tablets και laptops για την πραγματοποίηση
των κλήσεων. Επιπρόσθετα, τα παραδοσιακά τηλεφωνικά συστήματα απαιτούν συχνή συντήρηση και αναβαθμίσεις, σε αντίθεση με τα VoIP τηλεφωνικά κέντρα, στα οποία δεν υπάρχει ανάγκη συντήρησεις και τυχόν αναβαθμίσεις τις αναλαμβάνει
ο αντίστοιχος πάροχος.
3. Προηγμένες Λειτουργίες χωρίς έξτρα χρέωση
Με τη VoIP τηλεφωνία μπορείτε να αξιοποιήσετε τις πλέον προηγμένες ψηφιακές λειτουργίες στο τηλεφωνικό σας κέντρο, χωρίς να χρειάζεται να πληρώνετε έξτρα χρεώσεις για αυτές. Συγκεκριμένα στη Yuboto-Telephony σας προσφέρουμε 50+
ψηφιακές λειτουργίες, οι οποίες συμπεριλαμβάνονται στην τιμή του cloud τηλεφωνικού κέντρου. Μερικές από αυτές τις λειτουργίες είναι: αυτόματη κατανομή κλήσεων, ουρές προτεραιότητας κλήσεων, ηχογράφηση κλήσεων, διασύνδεση του
κέντρου με CRM, κρυπτογράφηση κλήσεων, ομαδοποίηση συσκευών.
4. Απεριόριστη Δωρεάν Ενδοεταιρική Επικοινωνία
Πώς θα σας φαινόταν να μιλάτε δωρεάν και χωρίς περιορισμούς με όλους τους συναδέλφους, ακόμα κι αν αυτοί βρίσκονται σε διαφορετικό κτήριο, υποκατάστημα ή ακόμα και σε διαφορετική χώρα; Με τη VoIP τηλεφωνία, αυτό είναι δυνατό, καθώς
όλες οι κλήσεις μεταξύ των αριθμών του cloud τηλεφωνικού κέντρου δεν χρεώνονται.
5. Πακέτα Χρόνου Ομιλίας
Στη Yuboto-Telephony διαθέτουμε περισσότερα από 30 πακέτα χρόνου ομιλίας, τα οποία περιλαμβάνουν λεπτά προς όλους τους προορισμούς, δηλαδή σταθερά, κινητά και εξωτερικό. Τα πακέτα αυτά παρέχονται σε προνομιακές τιμές και με ετήσιες
εκπτώσεις, κάνοντας έτσι την επικοινωνία σας ακόμα πιο οικονομική.
6. Κλιμάκωση κόστους βάσει χρήσης
Αν έχετε επιχείρηση, γνωρίζετε πόσο δαπανηρή και χρονοβόρα είναι η επένδυση σε νέες τηλεφωνικές γραμμές και αριθμούς. Επιλέγοντας VoIP τηλεφωνία μπορείτε να αποκτήσετε ακριβώς όσα κανάλια φωνής και αριθμούς χρειάζεστε τη δεδομένη
στιγμή, ενώ η προσθήκη νέων πραγματοποιείται εντός λίγων ωρών και σε πολύ προσιτές τιμές. Με το VoIP διαμορφώνετε εσείς το τηλεφωνικό σας σύστημα και πληρώνετε μόνο για ό,τι χρειάζεστε.
7. Χωρίς Συμβόλαια & Ρήτρες
Η Yuboto-Telephony είναι ο μοναδικός πάροχος τηλεφωνίας που προσφέρει όλες τις υπηρεσίες της χωρίς καμία δέσμευση συμβολαίου. Ξεχάστε τα 24μηνα συμβόλαια, τις υψηλές ρήτρες αποδέσμευσης και τις κρυφές χρεώσεις. Στο δίκτυό μας,
μπορείτε να πληρώνετε με το μήνα, για όσους μήνες επιθυμείτε και να διακόπτετε ανά πάσα στιγμή χωρίς καμία ρήτρα - επιβάρυνση.
Η VoIP Τηλεφωνία και τα Customer Relationship Management συστήματα αποτελούν βασικούς πυλώνες για την ομαλή και αποτελεσματική λειτουργία οποιασδήποτε σύγχρονης επιχείρησης.
Το γεγονός αυτό είναι απόλυτα αναμενόμενο, αν αναλογιστούμε τα πολλαπλά οφέλη που δημιουργεί ένα VoIP CRM Integration.
Στο σημερινό άρθρο, θα αναλύσουμε τι ακριβώς είναι η διασύνδεση VoIP τηλεφωνίας με ένα CRM, πώς λειτουργεί, καθώς και μερικά από τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα που προκύπτουν από αυτήν.
Σημαντικά Σημεία:
Το VoIP CRM Integration περιγράφει τη διασύνδεση ενός VoIP τηλεφωνικού συστήματος με ένα πρόγραμμα CRM μέσω της χρήσης API.
H διασύνδεση επιφέρει πολλαπλά οφέλη όπως, αυτόματο συγχρονισμό των 2 συστημάτων, άμεσες κλήσεις, πρόσβαση σε ηχογραφήσεις κλήσεων, προσωποποίηση της εμπειρίας των καλούντων.
Οι λειτουργίες της VoIP διασύνδεσης με CRM βοηθούν την επιχείρησή σας να εξοικονομήσει χρόνο και πόρους, καθώς και να αυξήσει την παραγωγικότητα όπως και την ικανοποίηση των πελατών.
Με απλά λόγια, η διασύνδεση ενός VoIP συστήματος με ένα πρόγραμμα CRM είναι ο συνδυασμός των δύο αυτών τεχνολογιών σε ένα ενοποιημένο σύστημα, το οποίο αυτοματοποιεί διαδικασίες, και ομαλοποιεί τη ροή πληροφοριών μέσα στην επιχείρηση.
Με το VoIP CRM Integration οι επιχειρήσεις αποκτούν πρόσβαση σε σημαντικές πληροφορίες πελατών σε πραγματικό χρόνο κατά τη διάρκεια μιας τηλεφωνικής επικοινωνίας. Για παράδειγμα, όταν ένας πελάτης καλεί την επιχείρησή σας, το CRM
εμφανίζει αυτόματα το προφίλ του, τις προηγούμενες αλληλεπιδράσεις και το ιστορικό αγορών του. Αυτό επιτρέπει στους εκπροσώπους σας να παρέχουν πιο εξατομικευμένες και άμεσες απαντήσεις.
Πώς μπορείτε να αξιοποιήσετε το VoIP CRM Integration;
Ας δούμε σε αυτό το σημείο διάφορες περιπτώσεις χρήσεις όπου η διασύνδεση VoIP με CRM μπορεί να φανεί εξαιρετικά χρήσιμη:
Απόλυτος συγχρονισμός των 2 εργαλείων
Διατηρήστε τις πληροφορίες και τα δεδομένα των δύο συστημάτων up to date, αυτόματα χωρίς επιπλέον ενέργειες. Δείτε άμεσα το ιστορικό κλήσεων, σημειώσεις για συγκεκριμένους πελάτες και πάρτε άμεση πρόσβαση σε ηχογραφήσεις κλήσεων.
Άμεσες κλήσεις απευθείας από το CRM
Καλέστε τον εκάστοτε πελάτη με 1 μόνο κλικ κατευθείαν από την καρτέλα του στο CRM, χωρίς να χρειάζεται να πληκτρολογήσετε τον αριθμό.
Ακούστε προηγούμενες κλήσεις
Ακούστε εκ νέου παλιότερες κλήσεις έχοντας άμεση πρόσβαση στα call recordings μέσα από το CRM, ώστε να έχετε πλήρη εικόνα του ιστορικού της επικοινωνίας.
Προσωποποιήστε την επικοινωνία με κάθε πελάτη
Μπορείτε να προσφέρετε άμεση και στοχευμένη βοήθεια σε κάθε πελάτη, καθώς έχετε πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες του σε πραγματικό χρόνο κατά τη διάρκεια της κλήσης.
Αξιολογήστε την απόδοση των agents
Λάβετε αναλυτικά reports και στατιστικά των κλήσεων για κάθε agent, τμήμα ή ομάδα της επιχείρησής σας κατευθείαν μέσα από το πρόγραμμα CRM.
Δημιουργήστε προηγμένους αυτοματισμούς
Με τη διασύνδεση VoIP CRM έχετε τη δυνατότητα να στήσετε αυτοματισμούς όπως την αποστολή surveys/ερωτηματολογίων στους καλούντες αμέσως μετά τον τερματισμό της κλήσης.
6 Οφέλη της χρήσης VoIP CRM Integration για την επιχείρησή σας
Όπως αναλύσαμε παραπάνω οι δυνατότητες που προκύπτουν από τη διασύνδεση των δύο συστημάτων είναι πολυάριθμες και καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα. Ας δούμε τώρα συγκεκριμένα οφέλη που μπορούν να προκύψουν για εσάς και την ομάδα σας:
1. Εξοικονόμηση χρόνου Με μία διασύνδεση VoIP και CRM μπορεί να βελτιωθεί κατακόρυφα η αποδοτικότητα του τηλεφωνικού σας κέντρου. Με τον συγχρονισμό των δύο συστημάτων καταργείτε την ανάγκη για χειροκίνητη εισαγωγή δεδομένων και παρέχετε στους agents
του κέντρου άμεσα όλες τις απαιτούμενες πληροφορίες για να εξυπηρετούν αποτελεσματικά.
2. Αύξηση ικανοποίησης των εργαζομένων Η αυτοματοποίηση επαναλαμβανόμενων και μονότονων διεργασιών επιταχύνει τα καθημερινά operations, κάνει τους agents πιο αποτελεσματικούς και μειώνει τυχόν δυσαρέσκειες που δημιουργούν τριβές και άσχημο κλίμα.
3. Αύξηση ικανοποίησης πελατών Παρέχοντας στους agents εύκολη και γρήγορη πρόσβαση στις πληροφορίες των πελατών, τους επιτρέπετε να προσωποποιούν κάθε συνομιλία, να ανταποκρίνονται στις εξατομικευμένες ανάγκες κάθε καλούντα και να επιλύουν γρήγορα οποιοδήποτε
ζήτημα.
4. Αύξηση παραγωγικότητας Με ένα VoIP CRM integration, ελαχιστοποιείται η ανάγκη εναλλαγής μεταξύ διαφορετικών εργαλείων και πλατφορμών για τους υπαλλήλους, οι οποίοι διαχειρίζονται τις κλήσεις κατευθείαν μέσα από το CRM, ενώ ταυτόχρονα μειώνονται τα
λάθη που οφείλονται σε misspellings κατά τη χειροκίνητη εισαγωγή/καταγραφή πληροφοριών. Επιπρόσθετα, δεν υπάρχει πλέον ανάγκη συχνών επικοινωνιών μεταξύ των agents προκειμένου να λάβουν πληροφορίες, καθώς όλο το ιστορικό βρίσκεται
στην οθόνη κάθε agent.
5. Βελτιωμένη διαχείριση δεδομένων Χάρη στη διασύνδεση, η σωστή και ολοκληρωμένη καταγραφή δεδομένων και customer information πραγματοποιείται εύκολα και αξιόπιστα. Επιπλέον, η πρόσβαση στα δεδομένα είναι ανοιχτή σε όλους τους εργαζομένους ενισχύοντας έτσι την
απόδοση, οι πωλητές γνωρίζουν το προφίλ του δυνητικού πελάτη και οι agents τεχνικής υποστήριξης έχουν στη διάθεσή τους όλες τις προηγούμενες επικοινωνίες προκειμένου να βοηθήσουν στοχευμένα.
6. Καλύτερη λήψη αποφάσεων Έχοντας πρόσβαση σε αναλυτικά reports και προηγμένα metrics, έχετε τη δυνατότητα να λάβετε καλύτερες και πιο ενημερωμένες αποφάσεις που θα αυξήσουν την ανάπτυξη της επιχείρησής σας.
Η διασύνδεση VoIP με CRM αποτελεί μία στρατηγική επιλογή για επιχειρήσεις που θέλουν να βελτιώσουν την επικοινωνία με τους πελάτες, να αυξήσουν την παραγωγικότητα και να ενισχύσουν τις πωλήσεις τους. Με την κατάλληλη λύση VoIP CRM
integration, οι εταιρείες μπορούν να προσφέρουν υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση, βελτιώνοντας την εμπειρία των πελατών και ενισχύοντας τη συνολική απόδοσή τους.
Εάν αναζητάτε έναν αξιόπιστο πάροχο για τη διασύνδεση VoIP με CRM, επικοινωνήστε σήμερα μαζί μας για να βρείτε την ιδανική λύση για την επιχείρησή σας!
Τα ξενοδοχεία ως ένας πελατοκεντρικός κλάδος έχουν αρκετά εξειδικευμένες ανάγκες επικοινωνίας προκειμένου να παρέχουν άριστη εξυπηρέτηση και μια συνολικά καλή εμπειρία στους φιλοξενούμενους.
Συνεπώς, τα τηλεφωνικά κέντρα ξενοδοχείων πρέπει να ανταποκρίνονται σε αυτές τις εξειδικευμένες ανάγκες αλλά και να είναι ευέλικτα ώστε η λειτουργία των ξενοδοχείων να είναι ομαλή και απρόσκοπτη.
Τα σύγχρονα τηλεφωνικά κέντρα για ξενοδοχεία είναι ένας από τους βασικούς παράγοντες της επιτυχίας των ξενοδοχειακών μονάδων, καθώς μπορούν να εξασφαλίσουν υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση και ταυτόχρονα αποτελεσματικά εσωτερικά operations.
Cloud Τηλεφωνικά Κέντρα για Ξενοδοχεία - Γιατί να τα επιλέξετε;
Για να παρέχουν τις κατάλληλες υπηρεσίες τόσο στο προσωπικό όσο και στους φιλοξενούμενους τα ξενοδοχεία χρειάζονται ένα τηλεφωνικό σύστημα επικοινωνίας με προηγμένα χαρακτηριστικά.
Τα Cloud Τηλεφωνικά Κέντρα προσφέρουν μια ιδανική λύση στα ξενοδοχεία,
καθώς είναι παραμετροποιήσιμα, ευέλικτα και δίνουν τη δυνατότητα εύκολης και άμεσης διαχείρισης αριθμών, γραμμών και δρομολόγησης κλήσεων.
Ας δούμε μια σειρά από πλεονεκτήματα:
1 - Εύκολο setup και διαχείριση
Τα cloud τηλεφωνικά κέντρα για να λειτουργήσουν χρειάζονται μόνο συσκευές συνδεδεμένες στο internet. Συνεπώς, τα ξενοδοχεία μπορούν να σετάρουν το τηλεφωνικό τους κέντρο μέσα σε λίγες ώρες και να το διαχειρίζονται εύκολα μέσα από ένα online panel.
2 - Ελάχιστες απαιτήσεις εξοπλισμού
Τα cloud κέντρα δεν απαιτούν επένδυση σε ακριβό εξοπλισμό, αντίθετα οι κλήσεις πραγματοποιούνται μέσω υπολογιστών, κινητών, tablets, VoIP συσκευών ακόμα και αναλογικών συσκευών με τη χρήση ενός VoIP adapter.
3 - Επεκτασιμότητα
Τα ξενοδοχεία μπορούν να προσθέτουν νέες γραμμές και χρήστες στο τηλεφωνικό κέντρο μέσα σε λίγες ώρες, χωρίς να απαιτούνται δαπανηρές αναβαθμίσεις εξοπλισμού. Συνεπώς μπορούν να προσαρμόζονται άμεσα σε περιόδους αυξημένης ή μειωμένης ζήτησης αντίστοιχα.
4 - Προσβασιμότητα από Οπουδήποτε
Το προσωπικό μπορεί να διαχειριστεί τις κλήσεις ακόμα και από απομακρυσμένες τοποθεσίες, κάτι ιδιαίτερα χρήσιμο για μεγάλες ξενοδοχειακές αλυσίδες.
5 - Κόστος Λειτουργίας
H VoIP τηλεφωνία παρέχει εξαιρετικά ανταγωνιστικές χρεώσεις κλήσεων, ειδικά για προορισμούς του εξωτερικού. Επίσης, τα ξενοδοχεία μπορούν να αποκτήσουν γεωγραφικούς αριθμούς από άλλες χώρες, ώστε οι δυνητικοί πελάτες να καλούν με αστική χρέωση το ξενοδοχείο ή ακόμα και εντελώς δωρεάν.
Κορυφαία Χαρακτηριστικά των Cloud Τηλεφωνικών Κέντρων για Ξενοδοχεία
Ας δούμε μερικές από τις προηγμένες λειτουργίες των cloud τηλεφωνικών κέντρων που όχι μόνο ενισχύουν την εμπειρία των επισκεπτών αλλά και βελτιώνουν τη συνολική αποδοτικότητα ενός ξενοδοχείου.
Αυτόματη Δρομολόγηση Κλήσεων (IVR)
Οι επισκέπτες κατευθύνονται αυτόματα στο κατάλληλο τμήμα, έτσι το cloud κέντρο μειώνει τον χρόνο αναμονής τους και επιτρέπει την ταχεία εξυπηρέτηση.
Ενοποίηση με CRM
Αυτή η δυνατότητα επιτρέπει τη συνεχή ενημέρωση του προσωπικού σχετικά με τις ανάγκες των επισκεπτών, τις κρατήσεις και τις ειδικές απαιτήσεις, διευκολύνοντας έτσι τη διαδικασία εξυπηρέτησης.
Εσωτερική Επικοινωνία
Το cloud κέντρο διευκολύνει την εσωτερική επικοινωνία μεταξύ των υπαλλήλων, επιτρέποντας γρήγορη και αποτελεσματική συνεργασία για την επίλυση προβλημάτων.
Voicemail
Οι επισκέπτες μπορούν να αφήνουν μηνύματα φωνητικού ταχυδρομείου, που μπορούν να ανακτηθούν από το προσωπικό σε βολικές ώρες, εξασφαλίζοντας ότι κανένα αίτημα δεν παραλείπεται.
Προσαρμοσμένα Μηνύματα Αναμονής
Εξατομικευμένα μηνύματα κατά την αναμονή μπορούν να ενημερώνουν τους καλεσμένους για τις προσφορές του ξενοδοχείου ή να τους παρέχουν σημαντικές πληροφορίες.
Καταγραφή Κλήσεων
Οι κλήσεις μπορούν να καταγράφονται και να παρακολουθούνται για εκπαιδευτικούς σκοπούς, διασφαλίζοντας ότι οι υπάλληλοι παρέχουν άριστη εξυπηρέτηση.
Επιλογή του Κατάλληλου Παρόχου
Η επιλογή του σωστού παρόχου τηλεφωνικών κέντρων είναι καίριας σημασίας για την επιτυχία της επικοινωνιακής στρατηγικής ενός ξενοδοχείου. Εδώ είναι μερικά βασικά χαρακτηριστικά που πρέπει να εξετάσει μια επιχείρηση πριν προχωρήσει:
Υποστήριξη
Ένας αξιόπιστος πάροχος πρέπει να προσφέρει συνεχή υποστήριξη και να εξασφαλίζει τη συνεχή λειτουργία του συστήματος χωρίς διακοπές.
Εξατομίκευση
Κάθε ξενοδοχείο έχει διαφορετικές ανάγκες, και γι' αυτό απαιτούνται λύσεις που μπορούν να προσαρμοστούν.
Ανάλυση Δεδομένων
Οι καλύτεροι πάροχοι προσφέρουν εργαλεία για την παρακολούθηση της απόδοσης των κλήσεων και την ανάλυση δεδομένων, επιτρέποντας έτσι βελτιώσεις σε πραγματικό χρόνο.
Συμπεράσματα
Τα τηλεφωνικά κέντρα αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της επιτυχημένης λειτουργίας ενός σύγχρονου ξενοδοχείου. Προσφέρουν εργαλεία για την καλύτερη διαχείριση των επικοινωνιών, τη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών και τη μείωση του λειτουργικού κόστους. Επενδύοντας σε μια σύγχρονη cloud λύση τηλεφωνικού κέντρου, τα ξενοδοχεία μπορούν να διαφοροποιηθούν από τον ανταγωνισμό, προσφέροντας στους επισκέπτες τους μια εμπειρία διαμονής που ξεχωρίζει.
Εάν διαθέτετε μια ξενοδοχειακή μονάδα και θέλετε να αναβαθμίσετε την επικοινωνία και την εξυπηρέτηση των πελατών, είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε.
Πρόκειται για την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, που φέτος γιορτάζεται από 7 έως 13 Οκτωβρίου. Μέσα από αυτή τη γιορτή, αναγνωρίζονται και επιβραβεύονται οι άνθρωποι της πρώτης γραμμής που καθημερινά εξυπηρετούν και υποστηρίζουν τους πελάτες. Ταυτόχρονα, αναδεικνύονται οι καλές πρακτικές και ενισχύεται το πνεύμα συνεργατικότητας μέσα από ειδικές δράσεις και δραστηριότητες.
Στη χώρα μας φέτος συμμετέχουν στην Εθνική Εβδομάδα περισσότερες από 100 εταιρείες με εκδηλώσεις εστιασμένες στα τμήματα υποστήριξης, ενώ ταυτόχρονα η εβδομάδα είναι γεμάτη με πολλές εκπλήξεις και δώρα για τους πελάτες. Συνολικά, χιλιάδες εταιρείες σε περισσότερες από 60 χώρες θα δώσουν το παρόν στη φετινή γιορτή.
Προταιρεότητά μας, εσείς!
Στον πυρήνα της κουλτούρας μας, βρίσκεστε εσείς, οι πελάτες μας, συνεπώς προσπαθούμε χρόνο με τον χρόνο να βελτιώνουμε συνεχώς διαδικασίες και συστήματα εξυπηρέτησης, ενώ παράλληλα εκπαιδεύουμε συχνά το τμήμα εξυπηρέτησης στις πλέον πρόσφατες καλές πρακτικές.
Είμαστε περήφανοι για τη σχέση εμπιστοσύνης που έχουμε χτίσει και συνεχίζουμε με τον ίδιο ζήλο και τα επόμενα χρόνια.