Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

Κάθε Οκτώβρη, η Yuboto, ως υπερήφανο μέλος του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών, συμμετέχει σε μια παγκόσμια γιορτή για το θεσμό της Εξυπηρέτησης Πελατών.

Πρόκειται για την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, που φέτος γιορτάζεται από 7 έως 13 Οκτωβρίου. Μέσα από αυτή τη γιορτή, αναγνωρίζονται και επιβραβεύονται οι άνθρωποι της πρώτης γραμμής που καθημερινά εξυπηρετούν και υποστηρίζουν τους πελάτες. Ταυτόχρονα, αναδεικνύονται οι καλές πρακτικές και ενισχύεται το πνεύμα συνεργατικότητας μέσα από ειδικές δράσεις και δραστηριότητες.

Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

Στη χώρα μας φέτος συμμετέχουν στην Εθνική Εβδομάδα περισσότερες από 100 εταιρείες με εκδηλώσεις εστιασμένες στα τμήματα υποστήριξης, ενώ ταυτόχρονα η εβδομάδα είναι γεμάτη με πολλές εκπλήξεις και δώρα για τους πελάτες. Συνολικά, χιλιάδες εταιρείες σε περισσότερες από 60 χώρες θα δώσουν το παρόν στη φετινή γιορτή.

Προταιρεότητά μας, εσείς!



Στον πυρήνα της κουλτούρας μας, βρίσκεστε εσείς, οι πελάτες μας, συνεπώς προσπαθούμε χρόνο με τον χρόνο να βελτιώνουμε συνεχώς διαδικασίες και συστήματα εξυπηρέτησης, ενώ παράλληλα εκπαιδεύουμε συχνά το τμήμα εξυπηρέτησης στις πλέον πρόσφατες καλές πρακτικές.

Είμαστε περήφανοι για τη σχέση εμπιστοσύνης που έχουμε χτίσει και συνεχίζουμε με τον ίδιο ζήλο και τα επόμενα χρόνια.

Πάροχοι VoIP: 6 Κριτήρια για να επιλέξετε τον κατάλληλο!

Πολλοί πάροχοι VoIP υποστηρίζουν ότι είναι οι καλύτεροι και οι πιο αξιόπιστοι, όμως η σωστή επιλογή του κατάλληλου VoIP παρόχου που θα καλύπτει τις δικές σας εξατομικευμένες ανάγκες απαιτεί στοχευμένη έρευνα.

Στο παρόν άρθρο θα μάθετε τους σημαντικότερους παράγοντες καθώς και καθοριστικά κριτήρια που θα διευκολύνουν την αναζήτησή σας για τον καλύτερο πάροχο VoIP τηλεφωνίας για την επιχείρησή σας.


Στην οποιαδήποτε περίπτωση, είτε χρειάζεστε απλές VoIP γραμμές, ή ένα προηγμένο cloud τηλεφωνικό κέντρο, θα πρέπει να εξετάσετε τους παρόχους VoIP λαμβάνοντας υπόψη μια σειρά από κρίσιμους παράγοντες που θα διασφαλίσουν στο μέγιστο ότι θα πάρετε την κατάλληλη απόφαση.






Τα 6 κριτήρια αξιολόγησης παρόχων VoIP



1. Ποιότητα & Αξιοπιστία

Ο πρώτος παράγοντας που πρέπει να εξετάσετε σε κάθε πάροχο VoIP είναι φυσικά η ποιότητα του ήχου στις κλήσεις. Μην συμβιβαστείτε σε καμία περίπτωση με κάποιον πάροχο ο οποίος δεν προσφέρει κρυστάλλινης ποιότητας ήχο. Σήμερα, οι καλύτεροι πάροχοι VoIP διαθέτουν HD ποιότητα ήχου στις κλήσεις, ώστε η επικοινωνία να είναι πεντακάθαρη ανεξάρτητα από το που βρίσκονται οι συνομιλούντες.

Η αξιοπιστία ενός παρόχου είναι κρίσιμης σημασίας για κάθε σύστημα επικοινωνίας. Αναζητήστε παρόχους που αποδεδειγμένα διαθέτουν υψηλό uptime, στη Yuboto-Telephony το uptime ξεπερνά το 99.9%, και έχουμε ελάχιστα διαστήματα διακοπής της υπηρεσίας λόγω εργασιών συντήρησης ή αναβάθμισης.

Επίσης, ρωτήστε να μάθετε που βρίσκονται τα data centers του παρόχου, καθώς όσο πιο κοντά βρίσκονται, τόσο καλύτερη είναι η ποιότητα των κλήσεων και η συνολική αξιοπιστία.




2. Συνολικό Κόστος

Το συνολικό κόστος για την απόκτηση ενός VoIP τηλεφωνικού κέντρου ή VoIP Τηλεφωνίας πολλές φορές είναι μεγαλύτερο από το διαφημιζόμενο κόστος και τις τιμές που αναφέρουν οι διάφοροι πάροχοι. Αυτό συμβαίνει διότι σε αρκετές περιπτώσεις οι εταιρείες VoIP τηλεφωνίας δεν συμπεριλαμβάνουν στις τιμές add-ons, κρυφές χρεώσεις και εφάπαξ κόστη.

Διασφαλίστε ότι λαμβάνετε το συνολικό κόστος όταν επικοινωνείτε με κάποιον πάροχο VoIP για κάποια προσφορά και επίσης διερευνήστε την τιμολογιακή πολιτική όσον αφορά τη διάρκεια των συμβολαίων και πιθανά penalties όταν αυτά δεν τηρούνται.

Στη Yuboto-Telephony, είμαστε από τους ελάχιστους παρόχους που προσφέρουμε όλες μας τις υπηρεσίες είτε με συμβόλαιο είτε με το μήνα, ανάλογα τις προτιμήσεις και τις ανάγκες του εκάστοτε πελάτη. Επιπρόσθετα, δεν επιβαρύνουμε τους πελάτες με κρυφά κόστη και δεν τους δεσμεύουμε με συμβόλαια και ρήτρες εφόσον δεν το επιθυμούν.




3. Ευέλικτα Πακέτα Υπηρεσιών

Συνήθως οι αξιόλογοι πάροχοι VoIP διαθέτουν μια πληθώρα διαφοροποιημένων πακέτων από τα οποία μπορείτε να επιλέξετε εκείνο που καλύπτει καλύτερα τις ανάγκες σας. Ελέγξτε αν όλα τα χαρακτηριστικά και οι λειτουργικότητες που σας ενδιαφέρουν περιλαμβάνονται στο πακέτο της επιλογής σας και αν συνοδεύονται από επιπρόσθετο κόστος. Επιπλέον, αναζητήστε παρόχους που προσφέρουν customized λύσεις ακριβώς στα μέτρα των επιχειρηματικών σας αναγκών.

Συγκεκριμένα ίσως σας φανούν χρήσιμα custom call flows για το cloud τηλεφωνικό σας κέντρο, προηγμένες επιλογές δρομολόγησης κλήσεων κ.α. Επίσης, ένα πολύ σημαντικό στοιχείο που δεν πρέπει να παραβλέψετε είναι η δυνατότητα διασύνδεσης του VoIP συστήματος με τρίτα συστήματα όπως το CRM της εταιρείας.




4. Τεχνική Υποστήριξη

Δώστε ιδιαίτερη βάση στο επίπεδο της τεχνικής υποστήριξης που προσφέρει ο κάθε VoIP πάροχος. Προτιμήστε σαφώς εκείνους τους παρόχους που διαθέτουν τεχνική υποστήριξη 24/7/365 μέσα από διαφορετικά κανάλια επικοινωνίας όπως τηλέφωνο αλλά και email. Ένα εξειδικευμένο τμήμα που έχει άμεσους χρόνους απόκρισης μπορεί να ελαχιστοποιήσει το downtime για την επιχείρησή σας.

Πώς μπορείτε να εξετάσετε την απόκριση και την αποτελεσματικότητα των διαφορετικών τμημάτων υποστήριξης; Αναζητήστε στο internet κριτικές και αξιολογήσεις πελατών για κάθε πάροχο, ώστε να έχετε μια σχετική εικόνα. Επιπρόσθετα εξετάστε αν υπάρχει εκτεταμένη γνωσιακή βάση με αναλυτικές οδηγίες και περιοχή συχνών ερωτήσεων στο site του εκάστοτε παρόχου.




5. Δυνατότητες Επέκτασης

Η επεκτασιμότητα - scalability είναι ένα must-have feature για κάθε τηλεφωνικό σύστημα, καθώς αυτό θα πρέπει να προσαρμόζεται στις κυμαινόμενες ανάγκες επικοινωνίας της επιχείρησής σας. Επιλέξτε έναν πάροχο VoIP που μπορεί εύκολα και άμεσα να καλύπτει την ανάπτυξη σας είτε πρόκειται για την προσθήκη νέων χρηστών, γραμμών ή λειτουργιών.

Αναζητήστε παρόχους που υλοποιούν όλα τα παραπάνω μέσα από απλές διαδικασίες και χωρίς χρονοτριβές. Στη Yuboto-Telephony, η προσαρμογή του τηλεφωνικού κέντρου ανά πάσα στιγμή σύμφωνα με τις υποδείξεις σας είναι ζήτημα λίγων λεπτών.




6. Ασφάλεια

Η ασφάλεια θα πρέπει να είναι ανάμεσα στις βασικές προτεραιότητες κατά την επιλογή VoIP παρόχου. Η κρυπτογράφηση κλήσεων, τα ασφαλή data centers και η σύνδεση μέσω two-factor authentication είναι μερικά από τα στοιχεία που εξασφαλίζουν την ασφάλεια των δεδομένων σας, συνεπώς αναζητήστε παρόχους που διαθέτουν όλα τα παραπάνω.

Εμείς ως αξιόπιστος VoIP πάροχος, πέραν της κρυπτογράφησης των κλήσεων από άκρο σε άκρο είμαστε πιστοποιημένοι και με 2 ISO certifications που αφορούν την ασφάλεια και τη διαχείριση των δεδομένων.




Πάροχοι VoIP - 3 ενέργειες πριν την επιλογή τελικού παρόχου

Πριν καταλήξετε στον πάροχο με τον οποίο θα συνεργαστείτε, σας προτείνουμε να προχωρήσετε στις 3 παρακάτω ενέργειες, ώστε η επιλογή σας να είναι η καλύτερη δυνατή.


1 - Προσδιορίστε επακριβώς τις ανάγκες σας

Ξεκινήστε προσδιορίζοντας τις ανάγκες επικοινωνίας της επιχείρησης σας. Λάβετε υπόψη τον αριθμό των εργαζομένων, τον αναμενόμενο όγκο κλήσεων, τις λειτουργίες που θα χρειαστείτε και τυχόν integrations με άλλα συστήματα.


2 - Ελέγξτε το δίκτυό σας

Θα πρέπει να ελέγξετε διεξοδικά τη σύνδεση internet που διαθέτετε καθώς η VoIP τηλεφωνία απαιτεί μια σταθερή και αξιόπιστη σύνδεση. Συμβουλευτείτε κάποιον τεχνικό σχετικά με το bandwidth της σύνδεσης και ζητήστε να σας ενημερώσει για το latency και τυχόν packet losses του δικτύου.


3 - Διαβάστε Customer Reviews

Ερευνήστε τα διαθέσιμα σχόλια και τις κριτικές υφιστάμενων πελατών για κάθε πάροχο. Το feedback των πελατών αυτών μπορεί να σας δώσει πολύτιμες γνώσεις σχετικά με την αξιοπιστία, την τεχνική υποστήριξη και τη συνολική ικανοποίηση. Προτιμήστε εδραιωμένους παρόχους με μακρά πορεία στο χώρο, όπως η Yuboto-Telephony.


Φυσικά, είμαστε στη διάθεσή σας για οποιοδήποτε ζήτημα ή απορία έχετε κατά τη διαδικασία της έρευνας αγοράς παρόχων VoIP. Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας, θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε.


Τηλεφωνικά Κέντρα VoIP: Πλήρης Οδηγός για τις ψηφιακές λειτουργίες τους

Τα σημερινά σύγχρονα τηλεφωνικά κέντρα VoIP παρέχουν ένα τεράστιο πλήθος χρήσιμων ψηφιακών λειτουργιών. Για να μπορέσει κανείς να τις εκμεταλλευτεί πρέπει να γνωρίζει τι κάνουν και σε αυτό εδώ το άρθρο θα προσπαθήσουμε να εξηγήσουμε με απλά λόγια τις σημαντικότερες από αυτές.

Πριν ξεκινήσουμε, πολύ σύντομα θα πούμε ότι ένα τηλεφωνικό κέντρο για να λειτουργήσει χρειάζεται 2 πράγματα, extensions/εσωτερικά και τηλεφωνικές γραμμές. Κάθε εσωτερικό αντιστοιχεί και σε ένα χρήστη/θέση εργασίας. Οι τηλεφωνικές γραμμές που θα συνδεθούν στο τηλεφωνικό κέντρο θα καθορίσουν πόσες ταυτόχρονες κλήσεις μπορεί να δεχτεί ή να πραγματοποιήσει η εταιρεία.

Οι ψηφιακές λειτουργίες που θα παρουσιάσουμε παρακάτω συνδέουν με διάφορους τρόπους και τακτικές τις εισερχόμενες κλήσεις με τα extensions δηλαδή τους ανθρώπους της εταιρείας.


Λειτουργίες εισερχόμενων κλήσεων

Παρακάτω παρουσιάζονται οι υπηρεσίες που μπορεί να ενεργοποιήσει ο κάτοχος ενός τηλεφωνικού κέντρου VoIP για την διαχείριση εισερχόμενων κλήσεων.


Announcements – Ανακοινώσεις

Με αυτή τη λειτουργία μπορεί κάποιος να προσθέσει μια φωνητική ανακοίνωση σε μια κλήση. Ο καλών δεν μπορεί να κάνει καμία ενέργεια, απλά περιμένει να τελειώσει το ηχογραφημένο μήνυμα και μετά προχωράει στο επόμενο στάδιο της κλήσης όποιο και αν είναι αυτό. Τα announcements είναι μία πολύ χρήσιμη λειτουργία, καθώς μπορούν να αξιοποιηθούν ώστε να παρέχουν απαραίτητες πληροφορίες στον καλούντα ή να αναπαράγουν διαφημιστικά μηνύματα.


IVR – Τηλεφωνικό Μενού Επιλογών

Σας έχει τύχει ποτέ να καλέσετε σε μια εταιρεία και η κλήση να απαντηθεί αυτόματα και να σας καλωσορίσει με ένα τηλεφωνικό μενού επιλογών; Αυτό στην γλώσσα τον τηλεφωνικών κέντρων ονομάζεται IVR (Interactive Voice Response). Τα IVR μπορούν ανάλογα με την επιλογή του καλούντος να μεταφέρουν μια εισερχόμενη κλήση σε ένα συγκεκριμένο τμήμα ή σε μια ομάδα εσωτερικών για να απαντηθεί από κάποιο διαθέσιμο υπάλληλο.


Ring Group

Αν θέλετε όταν κάποιος καλέσει τον τηλεφωνικό αριθμό σας να χτυπήσουν ταυτόχρονα τα τηλέφωνα μιας ομάδας ατόμων το ring group είναι ο τρόπος για να το υλοποιήσετε. Τα ring groups μπορούν να έχουν και μια φωνητική ανακοίνωση πριν την εκκίνηση της κλήσης.


Queues

Τηλεφωνική ουρά αναμονής. Αν έχετε καλέσει ποτέ σε κάποια εταιρεία που δέχεται πολλές κλήσεις και έχετε ενημερωθεί πως είστε στην αναμονή, τότε ξέρετε για τι πράγμα μιλάμε. Στην γλώσσα των τηλεφωνικών κέντρων αυτό ονομάζεται Queue. Τα queues σας ενημερώνουν με ηχητικό μήνυμα ότι έχετε εισέλθει σε ουρά αναμονής και επιπλέον μπορούν να ανακοινώνουν την θέση σας στην ουρά αναμονής καθώς και τον μέσο χρόνο αναμονής. Μερικά πιο εξελιγμένα τηλεφωνικά κέντρα σας δίνουν ακόμα και την δυνατότητα να κλείσετε το τηλέφωνο και το σύστημα θα σας καλέσει αυτόματα όταν έρθει η σειρά σας. Πολύ καλός τρόπος να αυξήσει κανείς την ικανοποίηση του πελάτη μειώνοντας αποτελεσματικά την ταλαιπωρία της αναμονής.


Time Conditions

Αν έχετε καλέσει μια εταιρεία εκτός του ωραρίου λειτουργίας και σας έχει υποδεχτεί με ένα ηχογραφημένο μήνυμα το οποίο σας ενημερώνει ότι η εταιρεία είναι κλειστή ή σας προτρέπει να αφήσετε ένα μήνυμα τότε σίγουρα έχετε πέσει πάνω σε ένα time condition. Χρησιμοποιώντας time conditions στην ροή μιας κλήσης μπορούμε να διαχειριστούμε τις κλήσεις διαφορετικά ανάλογα με την ημέρα και ώρα που συμβαίνει η κλήση. Έτσι, μια εταιρεία μπορεί να ενημερώνει με διαφορετικά ηχογραφημένα μηνύματα για το τι συμβαίνει: ότι έχει κλείσει για την ημέρα, ότι είναι κλειστή λόγω διακοπών ή ότι είναι κλειστή λόγω κάποιας εθνικής εορτής.


Conferences – Συνδιαλέξεις

Αν θέλετε να πραγματοποιήσετε μια ομαδική τηλεφωνική κλήση τότε θα χρειαστείτε ένα conference και πιο συγκεκριμένα ένα conference room. Το “δωμάτιο” αυτό μπορεί να ασφαλιστεί με κωδικό και μπορεί να έχει και ένα διαχειριστή που είναι ικανός αφαιρέσει ή να κάνει mute ένα από τα μέλη στην κλήση. Οι συμμετέχοντας πρέπει να καλέσουν ένα τηλεφωνικό αριθμό και ίσως μετά να επιλέξουν το δωμάτιο που θέλουν να μπουν αν υπάρχουν περισσότερα από ένα. Είναι μια λειτουργία που βοηθάει πολύ στην τηλεργασία αλλά και στις πωλήσεις αφού επιτρέπει σε πολλά άτομα να πραγματοποιήσουν μια εικονική συνάντηση.


Call Recording

Όπου αυτό απαιτείται υπάρχει η δυνατότητα ηχογράφησης εισερχόμενων αλλά και εξερχόμενων κλήσεων όλων ή συγκεκριμένων εσωτερικών τηλεφωνικών αριθμών.


Call Detail Records

Tα τηλεφωνικά κέντρα VoIP παρέχουν πλήρη και αναλυτικά στατιστικά των κλήσεων, ώστε να έχετε σαφή εικόνα και να ελέγχετε την αποδοτικότητα της ομάδας σας.


Fax Server

Κεντρικός μηχανισμός για αποστολή και λήψη fax μέσω υπολογιστή. Τα εισερχόμενα fax αποστέλλονται αυτόματα σε προεπιλεγμένο email για περαιτέρω επεξεργασία.


Διασύνδεση με CRΜ

Το τηλεφωνικό κέντρο VoIP μπορεί να παραμετροποιηθεί ώστε σε κάθε εισερχόμενη κλήση να ενημερώνει και το CRM πρόγραμμα της εταιρείας σας. Πολλά CRM προγράμματα υποστηρίζουν την δημιουργία pop up στον υπολογιστή των χρηστών με τα στοιχεία του καλούντος. Αρκετά καλή λειτουργία για υποστήριξη, πωλήσεις και παραγγελιοληψία.


Call Flow – Αλλαγή ροής κλήσεων τηλεφωνικού κέντρου on demand

Αν θέλουμε να αλλάζουμε την λειτουργία του τηλεφωνικού κέντρου on demand τότε θα πρέπει να χρησιμοποιήσουμε ένα call flow. Με το πάτημα μερικών πλήκτρων από την τηλεφωνική μας συσκευή μπορούμε να αλλάξουμε εντελώς το σενάριο διαχείρισης των εισερχόμενων κλήσεων. Φανταστείτε μια εταιρεία που δεν κλείνει πάντα ακριβώς την ίδια ώρα. Έτσι σε αυτή την περίπτωση η χρήση ενός time condition για την αλλαγή του ηχητικού καλωσορίσματος δεν εξυπηρετεί. Αντίθετα με το call flow κατά το κλείσιμο της εταιρείας ο υπάλληλος γυρνάει χειροκίνητα το τηλεφωνικό κέντρο στο μήνυμα κλειστού. Ένα άλλο σενάριο θα μπορούσε να περιλαμβάνει το τηλέφωνο ενός γιατρού ο οποίος γυρνάει τις κλήσεις σε τηλεφωνητή όταν έχει ασθενή.



Ψηφιακές Λειτουργίες - Ευκολίες χρηστών

Οι χρήστες ενός σύγχρονου VoIP τηλεφωνικού κέντρου απολαμβάνουν ένα πλήθος σύγχρονων λειτουργιών. Η ζωή τους γίνεται ευκολότερη και η εργασία τους αποτελεσματικότερη.
Διαβάστε παρακάτω με απλά λόγια την περιγραφή κάθε λειτουργίας:


Caller Ιd

Στις εισερχόμενες κλήσεις φαίνεται ο αριθμός και το όνομα του καλούντος εάν αυτό είναι διαθέσιμο.


Call Waiting

Εάν ενεργοποιήσετε την δυνατότητα, τότε όταν μιλάτε σε μια κλήση και σας καλέσει δεύτερο άτομο θα ακούσετε beep στο παρασκήνιο και έχετε την δυνατότητα να βάλετε την 1η κλήση στην οποία είστε σε αναμονή και να σηκώσετε τη δεύτερη.


Call Hold

Μπορείτε να βάλετε μια κλήση στην αναμονή, είτε για να απαντήσετε μια άλλη κλήση, είτε για να κάνετε μια άλλη κλήση είτε για οτιδήποτε άλλο.


Music on Hold

Όταν βάλετε μια κλήση στην αναμονή, τότε το άτομο στην αναμονή μπορεί να ακούει μουσική όσο περιμένει. Μπορείτε ακόμα και να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικά μηνύματα κατά την αναμονή.


Voicemail

Μπορείτε να ενεργοποιήσετε τηλεφωνητή και να λαμβάνετε φωνητικά μηνύματα αν δεν απαντήσετε μια κλήση. Οι φωνητικές θυρίδες προστατεύονται από pin. Και αν θέλετε μπορείτε να αντικαταστήσετε το μήνυμα που ακούγεται με το δικό σας προσωπικό μήνυμα. Τα μηνύματα που σας αφήνουν τα λαμβάνετε στο email σας, αλλά μπορείτε να τα ακούσετε και από την τηλεφωνική συσκευή σας.


Ενημέρωση με email για χαμένες κλήσεις

Μια πολύ χρήσιμη λειτουργία για να ξέρετε ανά πάσα στιγμή όπου και να είστε ποιος σας έχει καλέσει ενώ λείπατε.


Call Pickup

Αν χτυπάει κάποιο άλλο εσωτερικό τότε μπορείτε να τραβήξετε την κλήση από την συσκευή σας πατώντας απλά μερικά πλήκτρα. Εδώ μπορούν να δημιουργηθούν ομάδες εσωτερικών που μπορούν να μοιράζονται αυτή την λειτουργία. Έτσι επιτρέπουμε σε κάθε εσωτερικό να “τραβάει” κλήσεις μόνο από συγκεκριμένα εσωτερικά.


Operator Panel

Είναι ένα online σύστημα που σας επιτρέπει να βλέπετε την κατάσταση όλων των εσωτερικών της εταιρείας. Χρήστες με αρκετά δικαιώματα μπορούν ακόμα και να τερματίσουν την κλήση ενός εσωτερικού. Επίσης, αν ένα εσωτερικό μιλάει και η κλήση ηχογραφείται, αυτό φαίνεται και εδώ.


Call Transfer

Μπορείτε να μεταφέρετε οποιαδήποτε εισερχόμενη κλήση από το τηλέφωνο σας σε οποιοδήποτε άλλο τηλέφωνο της εταιρείας.


Call Forward

Εκτροπή της εισερχόμενης κλήσης σε άλλο αριθμό. Η εκτροπή μπορεί να υλοποιηθεί γρήγορα από την συσκευή πληκτρολογώντας ένα κωδικό και τον αριθμό εκτροπής. Η εκτροπή μπορεί να είναι άμεση, δηλαδή το τηλέφωνο δεν θα χτυπήσει και θα χτυπήσει απευθείας ο αριθμός που έχουμε επιλέξει, ή έμμεση δηλαδή πρώτα θα χτυπήσει το εσωτερικό και αν δεν απαντηθεί μετά από κάποια δευτερόλεπτα θα προωθηθεί κάπου αλλού.


Follow me

Μια πολύ ωραία λειτουργία που σας επιτρέπει να προωθείτε εισερχόμενες κλήσεις σε άλλα τηλέφωνα με διάφορους τρόπους. Για παράδειγμα μπορείτε να ορίσετε στο τηλεφωνικό κέντρο ότι όταν λαμβάνετε μια κλήση στο εσωτερικό σας και δεν την απαντήσετε σε 15 δευτερόλεπτα, τότε να προωθείται στο κινητό σας. Η υπηρεσία επιτρέπει τη δημιουργία παράλληλων αλλά και σειριακών κλήσεων όπου χρειαστεί. Μια λειτουργία απαραίτητη αν δεν θέλετε να χάσετε ποτέ καμία κλήση.


Call Monitoring – Συνακρόαση κλήσεων

Επιτρέπεται σε συγκεκριμένα εσωτερικά να μπορούν να ακούν τις κλήσεις άλλων εσωτερικών σε πραγματικό χρόνο


Call Barge

Δίνεται η δυνατότητα σε μερικούς χρήστες του τηλεφωνικού κέντρου να μπορούν να μπαίνουν σε κλήσεις, και είτε να μιλάνε κρυφά στον συνάδελφο, είτε να μιλήσουν και στα 2 μέρη είτε ακόμα και να πάρουν την κλήση από τον αρχικό ομιλητή. Μία πολύ χρήσιμη λειτουργία κατά την εκπαίδευση του προσωπικού.



Κάπου εδώ ολοκληρώνεται το άρθρο για τα τηλεφωνικά κέντρα VoIP και όλες τις δυνατότητές τους.
Εάν ενδιαφέρεστε να μάθετε περισσότερα για τα cloud τηλεφωνικά κέντρα μείνετε συντονισμένοι, καθώς θα ακολουθήσουν πολλά ακόμη ενδιαφέροντα άρθρα.

Τηλεφωνικά κέντρα - Όσα χρειάζεται να γνωρίζετε με απλά λόγια

Η τηλεφωνία ήταν και συνεχίζει να είναι ο βασικός πυλώνας επικοινωνίας μιας εταιρίας ή οργανισμού με το κοινό. Η αποτελεσματική αξιοποίηση του τόσο σημαντικού αυτού μέσου απαιτεί την χρήση ενός τηλεφωνικού κέντρου. Οι επιλογές εκεί έξω είναι άπειρες... Πώς να επιλέξει κανείς το σωστό;

Το άρθρο αυτό έρχεται να βοηθήσει έναν υποψήφιο αγοραστή τηλεφωνικού κέντρου αναφέροντας όλους τους τύπους των τηλεφωνικών κέντρων που υπάρχουν καθώς και τον τύπο των τηλεφωνικών συσκευών αλλά και τηλεφωνικών γραμμών με τα οποία είναι συμβατά ώστε να είναι σε θέση να κάνει την καλύτερη επιλογή σύμφωνα με τις συνθήκες.



Τι είναι το τηλεφωνικό κέντρο και που χρησιμεύει;

Όλοι ξέρουμε ότι για να μπορεί μια ομάδα ανθρώπων σε μια εταιρία να μιλάει ταυτόχρονα στο τηλέφωνο χρειάζονται 2 πράγματα. Τηλεφωνικές συσκευές για όλους τους χρήστες και ισάριθμες τηλεφωνικές γραμμές ή τηλεφωνικές συνδέσεις.

- Τι γίνεται όμως αν υπάρχει ανάγκη μεταφοράς μιας τηλεφωνικής κλήσης από μια συσκευή σε μία άλλη;
- Τι γίνεται αν χρειάζεται να έχουμε περισσότερες τηλεφωνικές γραμμές από άτομα για να απαντάνε αυτές τις κλήσεις;
Σε αυτές τις περιπτώσεις χρειάζεται ένα τηλεφωνικό κέντρο.


Το Τηλεφωνικό κέντρο είναι η συσκευή η οποία συνδέει τα εσωτερικά τηλέφωνα μιας εταιρίας με το υπόλοιπο τηλεφωνικό δίκτυο μέσω των τηλεφωνικών γραμμών με τις οποίες είναι συνδεδεμένο.

Το τηλεφωνικό κέντρο είναι επιφορτισμένο με την δρομολόγηση των εισερχόμενων αλλά και εξερχόμενων κλήσεων μιας εταιρίας στα ανάλογα τμήματα. Βάζει τις εισερχόμενες κλήσεις σε ουρά αναμονής αν χρειαστεί και επιτρέπει στους χρήστες του να μεταφέρουν μια κλήση από ένα τηλέφωνο σε ένα άλλο. Με την εξέλιξη της τεχνολογίας οι δυνατότητες αλλά και οι ψηφιακές ευκολίες των τηλεφωνικών κέντρων αυξάνονται κάνοντας την ζωή των ανθρώπων πιο εύκολη.



Κατηγορίες τηλεφωνικών κέντρων

On Premise Τηλεφωνικά Κέντρα

Πρόκειται για τηλεφωνικά κέντρα τα οποία φιλοξενούνται στον χώρο του χρήστη. Η ποικιλία σε αυτού του είδους τα κέντρα είναι τεράστια και οι επιλογές άπειρες. Τα τηλεφωνικά κέντρα αυτά, χρησιμοποιούνται σήμερα στις περισσότερες εταιρίες και οργανισμούς σε όλο τον κόσμο, αν και το trend είναι η μεταφορά αυτών στο cloud για λόγους τηλεργασίας καθώς και αναβάθμισης. Αυτού του είδους τα τηλεφωνικά κέντρα χωρίζονται στις 3 παρακάτω κατηγορίες


Commercial - Closed PBX

Πρόκειται για τηλεφωνικά κέντρα μεγάλων κατασκευαστών (π.χ. Siemens, Alcatel, Panasonic). Χωρίζονται σε 2 κατηγορίες Αναλογικά και Ψηφιακά.

Τα Αναλογικά τηλεφωνικά κέντρα χρησιμοποιούν αναλογικές τηλεφωνικές συσκευές και γραμμές.
Αντίστοιχα τα Ψηφιακά τηλεφωνικά κέντρα (ISDN) χρησιμοποιούν ψηφιακές τηλεφωνικές συσκευές και γραμμές. Τα Ψηφιακά τηλεφωνικά κέντρα είναι σαφώς ανώτερα με καλύτερη ποιότητα ήχου από τα αναλογικά και με πολύ περισσότερες δυνατότητες.

Και οι 2 παραπάνω κατηγορίες τηλεφωνικών κέντρων, για να λειτουργήσουν χρειάζονται ξεχωριστή δική τους καλωδίωση για την σύνδεση τους με τις τηλεφωνικές συσκευές οι οποίες δεν απαιτούν ξεχωριστή τροφοδοσία ρεύματος.

Συνήθως έχουν μεγάλο αρχικό κόστος κτήσης και χρήσης, αλλά είναι αξιόπιστες λύσεις και λειτουργούν καλά για πολλά χρόνια χωρίς πρόβλημα ειδικά αν προστατευθούν και από τις αυξομειώσεις του δικτύου ηλεκτροδότησης με κάποιο UPS.

Το πρόβλημα ξεκινάει αν χρειαστεί να γίνει κάποια αλλαγή ή επέκταση στο τηλεφωνικό κέντρο.
Η προσθήκη νέων χρηστών/εσωτερικών ή τηλεφωνικών γραμμών πρέπει να γίνει από εξουσιοδοτημένο προσωπικό του κατασκευαστή και είναι κοστοβόρα αλλά και χρονοβόρα. Συνήθως απαιτούνται επιπλέον άδειες χρήσης η κάρτες επέκτασης.
Σε μερικές περιπτώσεις η αναβάθμιση μπορεί να μην είναι καν δυνατή και να χρειαστεί να γίνει αντικατάσταση του παλαιού τηλεφωνικού κέντρου με νέο πιο σύγχρονης τεχνολογίας όπως αυτά που παρουσιάζουμε παρακάτω.


VoIP embedded PBX

Πρόκειται για μικρές συσκευές τηλεφωνικών κέντρων VoIP (embedded PBX) βασισμένες στο πασίγνωστο open source τηλεφωνικό κέντρο Asterisk. Αρκετοί γνωστοί κατασκευαστές όπως η Grandstream, Yeastar, Openvox και πολλές άλλες έδειξαν το ενδιαφέρον τους στο νέο αυτό trend λανσάροντας πλήθος αξιόπιστων συσκευών σε αρκετά προσιτό κόστος για κάθε επιχείριση. Για να λειτουργήσουν χρησιμοποιούν την υπάρχουσα καλωδίωση του internet. Η διαχείριση του τηλεφωνικού κέντρου γίνεται από εύχρηστο Web interface και δεν απαιτείται καμία άδεια χρήσης για την λειτουργία τους.

Μπορούν να συνδεθούν με οποιοδήποτε τύπο VoIP τηλεφωνικής συσκευής. Για την επαφή με τον έξω κόσμο χρησιμοποιούν γραμμές (SIP Trunk) βασισμένες στο πρωτόκολλο SIP. Παρέχουν πλήθος ψηφιακών λειτουργιών και ευκολιών για τους χρήστες τους όπως voicemail, ring groups, IVR και πολλές άλλες.

Αν είναι απολύτως απαραίτητο κανείς μπορεί να βρει embedded τηλεφωνικά κέντρα και με Αναλογικά (PSTN) ή Ψηφιακά (ISDN) interfaces για σύνδεση με αντίστοιχες συσκευές και γραμμές. Η σύνδεση αναλογικών ή ψηφιακών γραμμών σε ένα VoIP τηλεφωνικό κέντρο δεν προτείνεται για λόγους ασφάλειας.

Η εγκατάσταση και υποστήριξη ενός τέτοιου τηλεφωνικού κέντρου χωρίς να είναι και απαραίτητο, μάλλον θα χρειαστεί να γίνει από κάποιον εξειδικευμένο τεχνικό περισσότερο για λόγους ασφάλειας και εξοικονόμησης χρόνου.


Open-source PBX

Πρόκειται για τηλεφωνικά κέντρα VoIP που μπορείτε να φτιάξετε μόνοι σας χρησιμοποιώντας ένα παλιό pc. Χρησιμοποιούν και αυτά το Asterisk στον πυρήνα τους σαν τηλεφωνικό κέντρο όπως τα παραπάνω embedded PBX και αν υλοποιηθούν σωστά δεν έχουν τίποτα να ζηλέψουν ακόμα και από μεγάλα ακριβά εμπορικά τηλεφωνικά κέντρα μεγάλων κατασκευαστών που αναφέραμε παραπάνω.

Ο καθένας μπορεί να κατεβάσει δωρεάν κάποιο PBX Distro (π.χ. FreePBX, Issabel) και να το χρησιμοποιήσει εφόσον ξέρει να τo εγκαταστήσει και να τo παραμετροποιήσει στις ανάγκες του.
Είναι μία δωρεάν λύση και γι’ αυτό φαντάζει αρκετά ελκυστική, όμως υπάρχουν κι άλλες παράμετροι που πρέπει να υπολογίσετε.
Η συντήρηση ενός αναμμένου υπολογιστή 24/7 στο γραφείο σας δεν είναι εύκολη υπόθεση αφού θα πρέπει να μεριμνήσετε για την σωστή τροφοδοσία και ψήξη του μηχανήματος χωρίς να αναφέρουμε καν την υψηλή κατανάλωση ρεύματος...

Η χρήση ενός open source PBX σε οικιακό υπολογιστή δεν προτείνεται πλεον πέρα από το να γίνει για εκπαιδευτικούς σκοπούς.
Αν μια εταιρία θέλει να φιλοξενεί ένα τηλεφωνικό κέντρο στο χώρο της καλύτερα να επιλέξει μια έτοιμη VoIP embedded λύση όπως αυτές που αναφέρθηκαν παραπάνω.

Αναβαθμίστε σήμερα την επικοινωνία σας!


Hosted PBX

Αντί το τηλεφωνικό κέντρο να φιλοξενείται στον χώρο/γραφείο/κατάστημα του ιδιοκτήτη με τις δυσκολίες που αναφέραμε παραπάνω, φιλοξενείται σε ασφαλές και αξιόπιστο data center κάποιου παρόχου.

Το τηλεφωνικό κέντρο εγκαθίσταται και παραμετροποιείται από τον πάροχο και χρησιμοποιείται αποκλειστικά από τον ιδιοκτήτη του. Μπορεί να έχει εγκατεστημένες εξειδικευμένες λειτουργίες τηλεφωνίας όπως inbound/outbound campaigns, special statistics και άλλα.

Συνήθως απευθύνεται σε μικρό μέρος εξειδικευμένων εταιριών όπως εταιρίες τηλεφωνικών ερευνών κλπ.

Συνήθως οι εταιρίες αυτές έχουν και ανάγκη για μεγάλο αριθμό ταυτόχρονων κλήσεων καθώς και υψηλό call/sec rate οπότε η φιλοξενία του τηλεφωνικού τους κέντρο στις εγκαταστάσεις του παρόχου τους παρέχει ευελιξία επέκτασης ανά πάσα στιγμή.


Cloud PBX

Πρόκειται για υπηρεσία Virtual τηλεφωνικού κέντρου στο cloud.
Αποτελεί την καλύτερη επιλογή τηλεφωνικού κέντρου για εταιρίες και οργανισμούς κάθε μεγέθους. Το τηλεφωνικό σας κέντρο ζεί στο Cloud.
Σας παρέχει πλήθος ψηφιακών λειτουργιών και ευκολιών που αυξάνουν την αποτελεσματικότητα της εταιρίας σας.

Η ενεργοποίηση και παραμετροποίηση στις ανάγκες σας γίνεται άμεσα από τον πάροχο ο οποίος φροντίζει για την ασφάλεια και αξιοπιστία του συστήματος ώστε εσείς να επικεντρωθείτε στην εξυπηρέτηση των πελατών σας.

Μπορεί να συνδέσει πολλαπλά γεωγραφικά σημεία και να προσφέρει δωρεάν ενδοεπικοινωνία και μεταφορά κλήσεων από το ένα γεωγραφικό σημείο στο άλλο όταν αυτό χρειάζεται.

Μεγαλώνει όπως και η εταιρία σας, σας ακολουθεί όπου και αν βρίσκεστε έτοιμο να εξυπηρετήσει τις ανάγκες σας.




Τύποι τηλεφωνικών γραμμών

Ένα τηλεφωνικό κέντρο μπορεί να συνδεθεί με μία ή παραπάνω γραμμές ιδίου ή διαφορετικού τύπου, ανάλογα τι υποστηρίζει η κάθε συσκευή.
Παρακάτω παρουσιάζονται οι συνηθέστεροι τύποι τηλεφωνικών κυκλωμάτων που χρησιμοποιούνται στην Ελλάδα για προσωπική αλλά και εταιρική επικοινωνία.

Αναλογικές γραμμές PSTN

Κάθε γραμμή μπορεί να μεταφέρει μία κλήση. Κάθε γραμμή αντιστοιχεί σε ένα αριθμό.
Επειδή πρόκειται για αναλογικό κύκλωμα η ποιότητα της φωνής καμιά φορά μπορεί να μην είναι τόσο καλή. Η επικοινωνία εξαρτάται από ένα καλώδιο χαλκού που συνδέει τα 2 μέρη μέσω του τηλεφωνικού κέντρου του παρόχου. Αυτό αποδείχθηκε και το πρόβλημα των αναλογικών γραμμών αφού ακόμα και οι καιρικές συνθήκες μπορεί να επηρεάσουν την ποιότητα της κλήσης.
Πλέον δεν υπάρχουν αναλογικές γραμμές PSTN γιατί έχουν αντικατασταθεί από γραμμές VoIP.
Στο παρελθόν τις χρησιμοποιούσαν και για dial up συνδέσεις στο Internet, πλέον δεν χρησιμοποιούνται ούτε για αυτό το σκοπό αφού οι συνδέσεις Internet έχουν αντικατασταθεί από adsl/vdsl.


Ψηφιακές γραμμές ISDN

Kάθε γραμμή μπορεί να μεταφέρει μέχρι 2 κλήσεις.
Κάθε γραμμή ISDN μπορεί να έχει 1 ή περισσότερους τηλεφωνικούς αριθμούς ή MSN. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για dial up σύνδεση στο Internet χρησιμοποιώντας το ένα ή και τα 2 κανάλια επικοινωνίας. Οι γραμμές ISDN είναι ψηφιακές και έχουν χωρητικότητα 64kbps ανά κανάλι.


Ε1

Πρόκειται για ψηφιακά κυκλώματα φωνής με χωρητικότητα 2048kbps.
Μπορούν να μεταφέρουν 30 κλήσεις 64kbps η κάθε μια και μπορούν να έχουν “απεριόριστους” τηλεφωνικούς αριθμούς MSN. Χρησιμοποιούνται για πάνω από 35 χρόνια με επιτυχία από μεγάλες εταιρείες για την διαχείριση μεγάλων αριθμών ταυτόχρονων κλήσεων.


Γραμμές VoIP

Πρόκειται για ψηφιακές τηλεφωνικές συνδέσεις που μπορούν να μεταφέρουν “απεριόριστο” αριθμό τηλεφωνικών αριθμών αλλά και ταυτόχρονων κλήσεων ανάλογα με την εμπορική συμφωνία που έχετε κάνει με τον πάροχο σας. Η επικοινωνία γίνεται πάνω από το Internet και έτσι δεν απαιτεί εξειδικευμένα καλώδια. Παρέχουν πλήθος ψηφιακών λειτουργιών όπως voicemails, caller id, call waiting κλπ.




Τύποι τηλεφωνικών συσκευών
που χρησιμοποιούνται σε τηλεφωνικά κέντρα

Αναλογικές

Πρόκειται για τις παλιές συσκευές που γνωρίζουμε.
Τις έβρισκε κανείς σε πολλά σχέδια και χρώματα είτε με το κυκλικό παλμικό καντράν είτε με πλήκτρα. Για να λειτουργήσουν απαιτείται αναλογική τηλεφωνική γραμμή PSTN ή αναλογικό τηλεφωνικό κέντρο. Απαιτούν ξεχωριστή καλωδίωση από αυτή του Internet.


Ψηφιακές

Πρόκειται για πιο σύγχρονες τηλεφωνικές συσκευές οι οποίες υποστηρίζουν αρκετές σύγχρονες ψηφιακές λειτουργίες. Για να λειτουργήσουν χρειάζονται τηλεφωνικές γραμμές ISDN ή σύνδεση με ψηφιακό τηλεφωνικό κέντρο. Απαιτούν ξεχωριστή καλωδίωση από αυτή του Internet.


VoIP συσκευές

Πρόκειται για τις πλέον σύγχρονες τηλεφωνικές συσκευές που υποστηρίζουν τις πιο σύγχρονες ψηφιακές λειτουργίες τηλεφωνίας. Για να λειτουργήσουν χρειάζεται να συνδεθούν σε ένα VoIP τηλεφωνικό κέντρο ή συνδέονται μέσω Internet σε ένα VoIP πάροχο. Δείτε παρακάτω τους διάφορους τύπους VoIP συσκευών που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε.

Voip Desk Phones για χρήση στο γραφείο

Πρόκειται για τις γνωστές τηλεφωνικές συσκευές που βλέπουμε σε γραφεία, τράπεζες κλπ. Είναι ο ενδεδειγμένος τρόπος χρήσης VoIP στο γραφείο. Σε αυτή την κατηγορία τηλεφωνικών συσκευών οι επιλογές είναι ατελείωτες. Απλές, φτηνές, τηλεφωνικές συσκευές 2 γραμμών με απλή οθόνη μέχρι διευθυντικές συσκευές πολλαπλών γραμμών με έγχρωμες οθόνες και bluetooth συμβατότητα. Στην κατηγορία αυτή ανήκουν και οι συσκευές γραμματείας με δεκάδες κουμπιά για να παρακολουθούν τα τηλέφωνα όλης της εταιρίας.

VoIP mobile application για android & iOS

Με την εξέλιξη των φορητών τηλεφωνικών συσκευών τόσο πιο προσιτό γίνεται το VoIP στο κινητό. Πάρτε μαζί σας το σταθερό του γραφείου χωρίς κόστος εκτροπής. Υπάρχει πλήθος δωρεάν εφαρμογών που μετατρέπουν οποιοδήποτε κινητό σε τηλέφωνο VoIP. Ενώ η λύση αυτή προσφέρει καλή ποιότητα κλήσεων, έχει παρατηρηθεί ότι μερικές εισερχόμενες κλήσεις μπορεί να χάνονται γιατί το κινητό το ίδιο θέτει την εφαρμογή VoIP στο παρασκήνιο για μείωση της κατανάλωσης μπαταρίας. Τελευταία, έχουν εμφανιστεί εφαρμογές, οι οποίες κατά την εισερχόμενη κλήση στέλνουν ένα push notification στην συσκευή για να ξυπνήσουν την εφαρμογή και έτσι η κλήση χτυπάει κανονικά και η μπαταρία κρατάει περισσότερο.

VoIP Softphone σε PC

Αντίστοιχα, όπως και με τα κινητά υπάρχουν εφαρμογές και για PC windows/linux/MAC που μετατρέπουν τον υπολογιστή σε τηλέφωνο VoIP. Καλό είναι να χρησιμοποιούνται σε συνδυασμό με ένα καλό κεφαλόφωνο ώστε να απολαμβάνετε την καλή ποιότητα της κλήσης.


TIPS!

Πώς να χρησιμοποιήσετε παλιές αναλογικές συσκευές με VoIP

Αν έχετε κάποια παλιά αναλογική συσκευή, κάποιο παλιό ασύρματο ίσως που σας βολεύει και θέλετε να το συνδέσετε με γραμμή VoIP, υπάρχει τρόπος. Η συσκευή που θα χρειαστείτε ονομάζεται SIP ATA. Αυτές οι συσκευές συνδέονται στο Internet μέσω του router σας και επιτρέπουν σε μια ή περισσότερες αναλογικές συσκευές να συνδεθούν πάνω τους και να λειτουργήσουν κανονικά.

Προσφέρουν πολύ ικανοποιητική ποιότητα κλήσης και πολλές φορές μπορούν να χρησιμοποιηθούν και σε ξενοδοχεία, σχολεία, γραφεία αφού υπάρχουν παρόμοιες συσκευές με 8, 16 ή ακόμα και 32 κανάλια


Πώς να βάλετε VoIP σε ένα παλιό αναλογικό ή ψηφιακό κέντρο

Αν έχετε ένα παλιό αναλογικό ή ψηφιακό τηλεφωνικό κέντρο και θέλετε να του προσθέσετε κάποια γραμμή VoIP τότε θα χρειαστείτε ένα PSTN ή ISDN VoIP Gateway. Αυτές οι συσκευές έχουν 1 ή περισσότερα PSTN ή ISDN interfaces και μπορούν να συνδεθούν με τηλεφωνικά κέντρα παλαιάς τεχνολογίας.

Από την άλλη μεριά συνδέονται με το Internet και τον VoIP πάροχο και αναλαμβάνουν να μετατρέψουν τις VoIP κλήσεις από και προς PSTN/ISDN και όλα λειτουργούν όπως και με τον παραδοσιακό πάροχο που μπορεί να χρησιμοποιούσατε παλιά.


Αναβαθμίστε σήμερα την επικοινωνία σας!



Κάπου εδώ ολοκληρώνεται το άρθρο για τα τηλεφωνικά κέντρα VoIP και όλες τις δυνατότητές τους.
Εάν ενδιαφέρεστε να μάθετε περισσότερα για τα cloud τηλεφωνικά κέντρα μείνετε συντονισμένοι, καθώς θα ακολουθήσουν πολλά ακόμη ενδιαφέροντα άρθρα.

Image

Η τηλεφωνία στο cloud, έξυπνη και χωρίς όρια

Επικοινωνήστε μαζί μας
Ας βρούμε την ιδανική λύση επικοινωνίας για την επιχείρησή σας
Click2Call
Σας καλούμε εμείς ΔΩΡΕΑΝ