Συχνές Ερωτήσεις
Αφού υποβάλετε ηλεκτρονικά την αίτηση φορητότητας, εμείς αναλαμβάνουμε τα πάντα: καταθέτουμε το σχετικό αίτημα στον υφιστάμενο πάροχό σας για τη μεταφορά του αριθμού σας στο δίκτυο της Yuboto.
Μόλις εγκριθεί η φορητότητα, ενεργοποιούμε τον αριθμό σας στο σύστημά μας και σας αποστέλλουμε τα στοιχεία σύνδεσης. Παράλληλα, ξεκινά η αναδρομολόγηση των κλήσεων από τον προηγούμενο πάροχο στο δίκτυό μας.
Κατά τη διάρκεια αυτής της μετάβασης, ενδέχεται προσωρινά να δέχεστε κλήσεις και από την παλιά και από τη νέα σύνδεση. Μέσα σε λίγες ώρες, η παλιά γραμμή θα απενεργοποιηθεί πλήρως και όλες οι κλήσεις θα εξυπηρετούνται αποκλειστικά από το νέο σας δίκτυο – τη Yuboto.