VoIP ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΕΣ ΛΥΣΕΙΣ
Ασφαλιστικά Γραφεία

Στην Yuboto-Telephony, κατανοούμε τη σημασία της άμεσης και αποτελεσματικής επικοινωνίας στον ασφαλιστικό κλάδο.

Γι’ αυτό παρέχουμε ειδικά σχεδιασμένες λύσεις τηλεφωνίας που διευκολύνουν τη διαχείριση των κλήσεων και βελτιώνουν την εξυπηρέτηση των πελατών.

Image

Με μια ματιά

fas fa-arrows-split-up-and-left

Άμεση σύνδεση του καλούντα με το τμήμα/ασφαλιστή που επιθυμεί

fas fa-earth-africa

Δυνατότητα απομακρυσμένης επικοινωνίας από οποιοδήποτε σημείο

fas fa-record-vinyl

Καταγραφή και έλεγχος όλων των εισερχόμενων κλήσεων

fas fa-phone-volume

Απεριόριστη δωρεάν ενδοεταιρική επικοινωνία

fas fa-cloud

Ενοποίηση όλων των υποκαταστημάτων σε ένα ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο

fas fa-envelope-circle-check

Ακρόαση των voicemails κατευθείαν μέσα από το email του κάθε ασφαλιστή

fas fa-phone-flip

Δυνατότητα επανάκλησης - callback όσων δεν επιθυμούν να παραμείνουν στην ουρά αναμονής

Ολοκληρωμένες Λύσεις Τηλεφωνίας για Ασφαλιστικά Γραφεία

01

Αυτόματη Δρομολόγηση Κλήσεων

Η λειτουργία αυτόματης δρομολόγησης επιτρέπει την άμεση σύνδεση του πελάτη με τον κατάλληλο ασφαλιστικό σύμβουλο, ανάλογα με το αίτημά του, όπως ενημέρωση για ασφαλιστικά προϊόντα, ανανέωση συμβολαίων ή καταστάσεις αποζημιώσεων. Έτσι, ο κάθε πελάτης λαμβάνει άμεσα εξειδικευμένη εξυπηρέτηση από τον σύμβουλο που είναι καλύτερα καταρτισμένος να τον εξυπηρετήσει.

02

Softphone Apps για επικοινωνία από κάθε σημείο

Οι ασφαλιστικοί σύμβουλοι μπορούν να λαμβάνουν τις κλήσεις του κέντρου στο κινητό τους ή σε άλλες συσκευές όπως laptops και tablets, διασφαλίζοντας ότι θα είναι πάντα διαθέσιμοι για τους πελάτες, ανεξάρτητα από το που βρίσκονται. Συνεπώς, η επικοινωνία του γραφείου σας παραμένει συνεχής και αδιάλειπτη και όλα τα αιτήματα εξυπηρετούνται άμεσα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

03

Διασύνδεση του CRM με το Τηλεφωνικό Κέντρο

Συνδέστε το τηλεφωνικό σας κέντρο με το CRM του γραφείου σας, ώστε να εμφανίζονται τα στοιχεία των πελατών αυτόματα κατά την εισερχόμενη κλήση. Με αυτήν την ενσωμάτωση, οι σύμβουλοι έχουν άμεσα πρόσβαση στο ιστορικό επικοινωνίας και στις προηγούμενες επικοινωνίες, δίνοντας εξατομικευμένη εξυπηρέτηση βασισμένη στις προτιμήσεις και το ιστορικό του εκάστοτε πελάτη. Με αυτή τη λύση η επικοινωνία γίνεται ακόμα πιο γρήγορη και στοχευμένη.

04

Call Whispering & Call Barge

Δυο εξαιρετικά χρήσιμες λειτουργίες του cloud τηλεφωνικού κέντρου είναι το whispering και το barge. Με το whispering, ένας έμπειρος σύμβουλος μπορεί να ακούει τις κλήσεις των νεοπροσληφθέντων συμβούλων σε live χρόνο και να συνομιλεί μαζί τους ώστε να τους καθοδηγεί αποτελεσματικά στο πώς να χειρίζονται τα αιτήματα των πελατών. Αντίστοιχα, με τη λειτουργία barge, o έμπειρος σύμβουλος μπορεί να παρέμβει στην κλήση και να συνομιλήσει και με τον σύμβουλο που εξυπηρετεί εκείνη τη στιγμή αλλά και με τον πελάτη.

05

Αναλυτικά Στατιστικά & Ηχογράφηση Κλήσεων

Το cloud τηλεφωνικό κέντρο μας παρέχει τη δυνατότητα εξαγωγής αναλυτικών στατιστικών για τις κλήσεις που δέχεστε, ώστε να είστε σε θέση να γνωρίζετε τον χρόνο εξυπηρέτησης, τις ανάγκες των πελατών και την απόδοση κάθε συνεργάτη σας ξεχωριστά. Επιπρόσθετα, το κέντρο υποστηρίζει την ηχογράφηση των κλήσεων για περαιτέρω ανάλυση, ώστε να μπορείτε να μελετήσετε τις συχνότερες ανάγκες των πελατών, την αντιμετώπιση από τους συμβούλους και να εντοπίσετε στοχευμένα σημεία προς βελτίωση στην επικοινωνία κάθε συνεργάτη σας.

Γιατί να εμπιστευτείτε τη Yuboto-Telephony

fas fa-user-gear

Παραμετροποίηση του Τηλ. Κέντρου σύμφωνα με τις ανάγκες σας

far fa-clock

Χρεώσεις κλήσεων ανά δευτερόλεπτο, από το πρώτο δευτερόλεπτο

fas fa-screwdriver-wrench

24/7

Τεχνική Υποστήριξη

YUBOTO TELPHONY

Αναβαθμίστε την Επικοινωνία του Μεσιτικού Γραφείου σας και μειώστε το κόστος με τη VoIP Τηλεφωνία

Όλες οι Υπηρεσίες μας

Image

Η τηλεφωνία στο cloud, έξυπνη και χωρίς όρια

Επικοινωνήστε μαζί μας
Ας βρούμε την ιδανική λύση επικοινωνίας για την επιχείρησή σας
Click2Call
Σας καλούμε εμείς ΔΩΡΕΑΝ