Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών 2025

Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών 2025

Στην Yuboto πιστεύουμε ότι η εξυπηρέτηση πελατών δεν είναι τμήμα - είναι στάση. Γι’ αυτό και κάθε Οκτώβριο, στο πλαίσιο της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών, αφιερώνουμε χρόνο για να αναγνωρίσουμε και να ευχαριστήσουμε την ομάδα που βρίσκεται καθημερινά “πίσω από τη γραμμή”.

Φέτος, η εβδομάδα ήταν γεμάτη συγκίνηση, χιούμορ, συμμετοχή και πολλές εκπλήξεις, μέσα από μια σειρά δράσεων που στόχο είχαν να ενισχύσουν το ομαδικό πνεύμα, την αναγνώριση και την ενσυναίσθηση.

Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών


Secret Appreciation Cards


Κάθε μέλος της ομάδας έγραψε ένα ανώνυμο, θετικό μήνυμα για έναν συνάδελφό του. Μια απλή αλλά δυνατή κίνηση που γέμισε το γραφείο με χαμόγελα και ευγνωμοσύνη, θυμίζοντας σε όλους πως η αναγνώριση δεν χρειάζεται “όνομα”, μόνο ειλικρίνεια.

Secret Appreciation Cards
CX Awards – Internal Edition


CX Awards – Internal Edition


Η πιο διασκεδαστική στιγμή της εβδομάδας! Δημιουργήσαμε 15+ κατηγορίες βραβείων – από “Calm Voice” και “Problem Solver” μέχρι “Team Spirit” και “Always Smiling” – και όλη η ομάδα ψήφισε τους συναδέλφους που ξεχώρισαν.
Κάθε διάκριση ήταν μια ευκαιρία να πούμε “μπράβο” με χιούμορ, αγάπη και σεβασμό.



Roleplay Workshop


Σε ένα πρωτότυπο roleplay, οι εργαζόμενοι εκτός του Customer Service ανέλαβαν ρόλο agent, ενώ οι πραγματικοί agents έγιναν... “πελάτες”.
Το workshop αποκάλυψε με διαδραστικό τρόπο πώς η επικοινωνία, η υπομονή και η ενσυναίσθηση κάνουν τη διαφορά κάθε μέρα, σε κάθε γραμμή.

Roleplay Workshop
Meet the Person Behind the Line


Meet the Person Behind the Line


Μέσα από σύντομα social videos, συστήσαμε στους πελάτες μας τα πρόσωπα πίσω από τη φωνή που τους εξυπηρετεί καθημερινά. Με αυθόρμητες, χιουμοριστικές ερωτήσεις, αναδείξαμε τον ανθρώπινο χαρακτήρα της ομάδας και δείξαμε ότι πίσω από κάθε τηλεφωνική γραμμή υπάρχει ένας άνθρωπος που νοιάζεται.



Customer Voices Wall


Κλείσαμε την εβδομάδα με κάτι βαθιά συγκινητικό. Δημιουργήσαμε ένα board γεμάτο με αληθινά μηνύματα πελατών ευχαριστήρια, ιστορίες, στιγμές που έκαναν κάθε μέλος της ομάδας περήφανο.Κάθε agent μοιράστηκε την ιστορία πίσω από το μήνυμα και όσα έμαθε από την εμπειρία. Ήταν μια υπενθύμιση ότι η εξυπηρέτηση δεν μετριέται μόνο σε χρόνους απόκρισης, αλλά σε ανθρώπινες στιγμές που αφήνουν αποτύπωμα.

Customer Voices Wall



Κλείνοντας


Η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών ήταν για εμάς μια ευκαιρία να γιορτάσουμε την ομάδα που καθημερινά δίνει τον καλύτερό της εαυτό για να κάνουν οι πελάτες μας ένα ακόμη “Wow!”. Γιατί στην Yuboto, πιστεύουμε ότι η εξαιρετική εμπειρία πελάτη ξεκινά από μια εξαιρετική ομάδα ανθρώπων.

Σχετικά Άρθρα

Image

Η τηλεφωνία στο cloud, έξυπνη και χωρίς όρια

Επικοινωνήστε μαζί μας
Ας βρούμε την ιδανική λύση επικοινωνίας για την επιχείρησή σας
Click2Call
Σας καλούμε εμείς ΔΩΡΕΑΝ