ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ
ENTERPRISE VPBX
Cloud Τηλεφωνικό Κέντρο
Ιδανικό για μεγάλες επιχειρήσεις & οργανισμούς
από 480€/έτος
ή 60€/μήνα
Θέσεις Εργασίας: από 20+*
Εξερχόμενα Κανάλια: ανά θέση εργασίας
Λειτουργίες Business VPBX
Διαχείριση κλήσεων
Απεριόριστα
Announcements
Ορίστε τα ηχητικά μηνύματα υποδοχής ή ενημέρωσης της επιλογής σας.
Απεριόριστα
IVR
Δημιουργήστε μενού επιλογών για καθοδήγηση των καλούντων.
Απεριόριστα
Ring Group
Ομαδοποιήστε τα extensions / τηλεφωνικές συσκευές ώστε να “χτυπούν” ταυτόχρονα ανάλογα με τις ανάγκες των τμημάτων της επιχείρησής σας.
Απεριόριστα
Queue
Διαχειριστείτε τις εισερχόμενες κλήσεις με ουρές αναμονής, ώστε κάθε κλήση να εξυπηρετείται με σειρά προτεραιότητας, χωρίς χαμένες κλήσεις.
Απεριόριστα
Time Conditions
Ρυθμίστε ώρες λειτουργίας του κέντρου και προσαρμόστε τις απαντήσεις εκτός ωραρίου.
Εργαλεία Συνεργασίας
Απεριόριστα
Conference
Πραγματοποιήστε τηλεδιασκέψεις μεταξύ 3 ή περισσότερων ατόμων σε συγκεκριμένο αριθμό του κέντρου.
Follow me
Προωθήστε τις εισερχόμενες κλήσεις από οποιοδήποτε εσωτερικό του κέντρου σε έως 5 διαφορετικούς αριθμούς εντός ή εκτός του κέντρου.
Call Hold
Τοποθετήστε τις εισερχόμενες κλήσεις σε αναμονή με δυνατότητα μουσικής ή μηνύματος.
Call Transfer
Μεταφέρετε τις κλήσεις από τα εσωτερικά του κέντρου σε οποιοδήποτε άλλο τηλεφωνικό αριθμό.
Call Forward
Προωθήστε αυτόματα τις εισερχόμενες κλήσεις σε οποιοδήποτε αριθμό της επιλογής σας (σταθερό, κινητό, αριθμό εξωτερικού).
3way call
Πραγματοποιήστε κλήσεις με 3 ταυτόχρονους συμμετέχοντες.
Call Waiting
Ενημερωθείτε για όλες τις επιπλέον εισερχόμενες κλήσεις κατά την διάρκεια μίας συνομιλίας.
Call Pickup
Απαντήστε την κλήση οποιουδήποτε συναδέλφου από τη συσκευή σας πατώντας ένα συγκεκριμένο συνδυασμό πλήκτρων, εάν αυτός δεν είναι διαθέσιμος.
Group Call Pickup
Ορίστε ομάδες extensions που μπορούν να χρησιμοποιήσουν τη λειτουργία Call Pickup.
Στατιστικά & Analytics
Queues Wallboard Statistics
Δείτε στατιστικά των ουρών αναμονής σε πραγματικό χρόνο.
Call Detail Records
Εξάγετε αναλυτικά στατιστικά κλήσεων των τελευταίων 6 μηνών.
Call Recording***
Με τη λειτουργία Call Recording έχετε τη δυνατότητα να καταγράφετε αυτόματα τις εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις.
Εργαλεία Αποδοτικότητας
OP Eavesdrop
Επιτρέψτε σε υπευθύνους να ακούν κλήσεις χωρίς να γίνονται αντιληπτοί.
OP Whispering
Επιτρέψτε σε διαχειριστές να συνομιλούν με τους agents χωρίς να γίνονται αντιληπτοί από τους πελάτες.
OP Barge
Επιτρέψτε σε διαχειριστές να συμμετέχουν σε κλήσεις των agents με τους πελάτες όταν χρειάζεται.
OP Hangup
Δυνατότητα τερματισμού των κλήσεων μέσα από το διαχειριστικό.
Διασύνδεση με CRM***
Δυνατότητα διασύνδεσης του τηλεφωνικού κέντρου με πρόγραμμα CRM.
Fax Server
Αποστολή & Λήψη FAX ως συνημμένα αρχεία μέσω email.
Contact book
Διατηρήστε οργανωμένο κατάλογο επαφών για εύκολη αναζήτηση.
Διαχείριση μέσω κινητού
Διαχειριστείτε το τηλεφωνικό σας κέντρο από οπουδήποτε μέσω του κινητού σας.
Προγραμματισμός Εκτροπών
Ορίστε κανόνες εκτροπής κλήσεων ανάλογα με την ώρα ή την κατάσταση.
Κατανομή Κλήσεων
Κατανείμετε τις κλήσεις ισομερώς ανάμεσα στους agents.
VIP Calls
Ορίστε προτεραιότητες για να εξυπηρετούνται οι σημαντικές κλήσεις VIP Client πρώτα.
Πρόσθετες
Missed Call Notification with Email***
Λαμβάνετε email για κάθε χαμένη κλήση.
PSTN Destinations
Με το Yuboto VPBX, μπορείτε να προσθέσετε οποιονδήποτε εξωτερικό αριθμό (σταθερό ή κινητό) με σκοπό την άμεση προώθηση κλήσεων σε αυτόν.
DISA**
Πραγματοποιήστε κλήσεις μέσα από το τηλεφωνικό κέντρο ακόμη κι αν δεν είστε συνδεδεμένοι σε αυτό. Καλέστε έναν συγκεκριμένο αριθμό του κέντρου από σταθερό ή κινητό, εισάγετε ένα PIN και στη συνέχεια καλέστε τον προορισμό σας.
Queues Callback***
Δώστε δυνατότητα στους καλούντες να ζητήσουν επανάκληση αν βρίσκονται σε αναμονή.
Voicemail / Θέση Εργασίας
Όταν κάποιος αφήσει ηχητικό μήνυμα στον τηλεφωνητή σας, το σύστημα το αποστέλλει αυτόματα σε email, ως αρχείο ήχου (audio attachment).
Queues Announce Position
Ενημερώστε τον κάθε καλούντα για τη θέση του στην ουρά αναμονής.
Υποστήριξη Door Phone
Ανοίξτε την πόρτα του κτιρίου μέσα από το τηλεφωνικό κέντρο (απαραίτητο 1 extension).
AI Addon*** NEW
AI IVR
Οι καλούντες απλώς μιλούν και το AI IVR αναγνωρίζει άμεσα την πρόθεσή τους, δρομολογώντας την κλήση στο σωστό τμήμα.
Smart Voicemail
Με το Smart Voicemail, τα φωνητικά μηνύματα δεν καταγράφονται απλώς, αλλά αναλύονται με τη βοήθεια τεχνητής νοημοσύνης, μετατρέπονται σε κείμενο και σας αποστέλλεται η σύνοψη τους μέσω email ή SMS.
ΑΙ Τηλεγραμματεία
Το σύστημα απαντά αυτόματα, συνομιλεί με τον καλούντα, καταγράφει τη συνομιλία και σας αποστέλλει ειδοποίηση με τα βασικά σημεία της συζήτησης και το ηχητικό αρχείο της κλήσης.
Survey
Με τη λειτουργία Survey, το τηλεφωνικό σας κέντρο πραγματοποιεί αυτόματες κλήσεις follow-up μετά το τέλος της συνομιλίας και συλλέγει πολύτιμο feedback βάσει των δικών σας ερωτήσεων.
*Οι τιμές αφορούν το minimum των θέσεων εργασίας.
**Με Αγορά Αριθμού
***On Demand με Χρέωση
Οι παραπάνω τιμές συμπεριλαμβάνουν ΦΠΑ 24% και το Τέλος Συνδρομητών Σταθερής Τηλεφωνίας 5% του άρθρου 55 του Ν.4389/2016, όπου εφαρμόζεται.