ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ
ENTERPRISE VPBX
Cloud Τηλεφωνικό Κέντρο

Ιδανικό για μεγάλες επιχειρήσεις & οργανισμούς

από 480€/έτος
ή 60€/μήνα


Θέσεις Εργασίας: από 20+*

Εξερχόμενα Κανάλια: ανά θέση εργασίας

Λειτουργίες Business VPBX

Διαχείριση κλήσεων

Απεριόριστα
Announcements

Ορίστε τα ηχητικά μηνύματα υποδοχής ή ενημέρωσης της επιλογής σας.

Απεριόριστα
IVR

Δημιουργήστε μενού επιλογών για καθοδήγηση των καλούντων.

Απεριόριστα
Ring Group

Ομαδοποιήστε τα extensions / τηλεφωνικές συσκευές ώστε να “χτυπούν” ταυτόχρονα ανάλογα με τις ανάγκες των τμημάτων της επιχείρησής σας.

Απεριόριστα
Queue

Διαχειριστείτε τις εισερχόμενες κλήσεις με ουρές αναμονής, ώστε κάθε κλήση να εξυπηρετείται με σειρά προτεραιότητας, χωρίς χαμένες κλήσεις.

Απεριόριστα
Time Conditions

Ρυθμίστε ώρες λειτουργίας του κέντρου και προσαρμόστε τις απαντήσεις εκτός ωραρίου.

Εργαλεία Συνεργασίας

Απεριόριστα
Conference

Πραγματοποιήστε τηλεδιασκέψεις μεταξύ 3 ή περισσότερων ατόμων σε συγκεκριμένο αριθμό του κέντρου.

Follow me

Προωθήστε τις εισερχόμενες κλήσεις από οποιοδήποτε εσωτερικό του κέντρου σε έως 5 διαφορετικούς αριθμούς εντός ή εκτός του κέντρου.

Call Hold

Τοποθετήστε τις εισερχόμενες κλήσεις σε αναμονή με δυνατότητα μουσικής ή μηνύματος.

Call Transfer

Μεταφέρετε τις κλήσεις από τα εσωτερικά του κέντρου σε οποιοδήποτε άλλο τηλεφωνικό αριθμό.

Call Forward

Προωθήστε αυτόματα τις εισερχόμενες κλήσεις σε οποιοδήποτε αριθμό της επιλογής σας (σταθερό, κινητό, αριθμό εξωτερικού).

3way call

Πραγματοποιήστε κλήσεις με 3 ταυτόχρονους συμμετέχοντες.

Call Waiting

Ενημερωθείτε για όλες τις επιπλέον εισερχόμενες κλήσεις κατά την διάρκεια μίας συνομιλίας.

Call Pickup

Απαντήστε την κλήση οποιουδήποτε συναδέλφου από τη συσκευή σας πατώντας ένα συγκεκριμένο συνδυασμό πλήκτρων, εάν αυτός δεν είναι διαθέσιμος.

Group Call Pickup

Ορίστε ομάδες extensions που μπορούν να χρησιμοποιήσουν τη λειτουργία Call Pickup.

Στατιστικά & Analytics

Queues Wallboard Statistics

Δείτε στατιστικά των ουρών αναμονής σε πραγματικό χρόνο.

Call Detail Records

Εξάγετε αναλυτικά στατιστικά κλήσεων των τελευταίων 6 μηνών.

Call Recording***

Με τη λειτουργία Call Recording έχετε τη δυνατότητα να καταγράφετε αυτόματα τις εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις.

Εργαλεία Αποδοτικότητας

OP Eavesdrop

Επιτρέψτε σε υπευθύνους να ακούν κλήσεις χωρίς να γίνονται αντιληπτοί.

OP Whispering

Επιτρέψτε σε διαχειριστές να συνομιλούν με τους agents χωρίς να γίνονται αντιληπτοί από τους πελάτες.

OP Barge

Επιτρέψτε σε διαχειριστές να συμμετέχουν σε κλήσεις των agents με τους πελάτες όταν χρειάζεται.

OP Hangup

Δυνατότητα τερματισμού των κλήσεων μέσα από το διαχειριστικό.

Διασύνδεση με CRM***

Δυνατότητα διασύνδεσης του τηλεφωνικού κέντρου με πρόγραμμα CRM.

Fax Server

Αποστολή & Λήψη FAX ως συνημμένα αρχεία μέσω email.

Contact book

Διατηρήστε οργανωμένο κατάλογο επαφών για εύκολη αναζήτηση.

Διαχείριση μέσω κινητού

Διαχειριστείτε το τηλεφωνικό σας κέντρο από οπουδήποτε μέσω του κινητού σας.

Προγραμματισμός Εκτροπών

Ορίστε κανόνες εκτροπής κλήσεων ανάλογα με την ώρα ή την κατάσταση.

Κατανομή Κλήσεων

Κατανείμετε τις κλήσεις ισομερώς ανάμεσα στους agents.

VIP Calls

Ορίστε προτεραιότητες για να εξυπηρετούνται οι σημαντικές κλήσεις VIP Client πρώτα.

Πρόσθετες

Missed Call Notification with Email***

Λαμβάνετε email για κάθε χαμένη κλήση.

PSTN Destinations

Με το Yuboto VPBX, μπορείτε να προσθέσετε οποιονδήποτε εξωτερικό αριθμό (σταθερό ή κινητό) με σκοπό την άμεση προώθηση κλήσεων σε αυτόν.

DISA**

Πραγματοποιήστε κλήσεις μέσα από το τηλεφωνικό κέντρο ακόμη κι αν δεν είστε συνδεδεμένοι σε αυτό. Καλέστε έναν συγκεκριμένο αριθμό του κέντρου από σταθερό ή κινητό, εισάγετε ένα PIN και στη συνέχεια καλέστε τον προορισμό σας.

Queues Callback***

Δώστε δυνατότητα στους καλούντες να ζητήσουν επανάκληση αν βρίσκονται σε αναμονή.

Voicemail / Θέση Εργασίας

Όταν κάποιος αφήσει ηχητικό μήνυμα στον τηλεφωνητή σας, το σύστημα το αποστέλλει αυτόματα σε email, ως αρχείο ήχου (audio attachment).

Queues Announce Position

Ενημερώστε τον κάθε καλούντα για τη θέση του στην ουρά αναμονής.

Υποστήριξη Door Phone

Ανοίξτε την πόρτα του κτιρίου μέσα από το τηλεφωνικό κέντρο (απαραίτητο 1 extension).

AI Addon*** NEW

AI IVR

Οι καλούντες απλώς μιλούν και το AI IVR αναγνωρίζει άμεσα την πρόθεσή τους, δρομολογώντας την κλήση στο σωστό τμήμα.

Smart Voicemail

Με το Smart Voicemail, τα φωνητικά μηνύματα δεν καταγράφονται απλώς, αλλά αναλύονται με τη βοήθεια τεχνητής νοημοσύνης, μετατρέπονται σε κείμενο και σας αποστέλλεται η σύνοψη τους μέσω email ή SMS.

ΑΙ Τηλεγραμματεία

Το σύστημα απαντά αυτόματα, συνομιλεί με τον καλούντα, καταγράφει τη συνομιλία και σας αποστέλλει ειδοποίηση με τα βασικά σημεία της συζήτησης και το ηχητικό αρχείο της κλήσης.

Survey

Με τη λειτουργία Survey, το τηλεφωνικό σας κέντρο πραγματοποιεί αυτόματες κλήσεις follow-up μετά το τέλος της συνομιλίας και συλλέγει πολύτιμο feedback βάσει των δικών σας ερωτήσεων.

*Οι τιμές αφορούν το minimum των θέσεων εργασίας.

**Με Αγορά Αριθμού

***On Demand με Χρέωση

Οι παραπάνω τιμές συμπεριλαμβάνουν ΦΠΑ 24% και το Τέλος Συνδρομητών Σταθερής Τηλεφωνίας 5% του άρθρου 55 του Ν.4389/2016, όπου εφαρμόζεται.

Όλες οι Υπηρεσίες μας

Image

Η τηλεφωνία στο cloud, έξυπνη και χωρίς όρια

Επικοινωνήστε μαζί μας
Ας βρούμε την ιδανική λύση επικοινωνίας για την επιχείρησή σας
Click2Call
Σας καλούμε εμείς ΔΩΡΕΑΝ