Διασύνδεση τηλεφωνικού κέντρου
με CRM/ERP ή άλλο εξωτερικό σύστημα

VPBX API για τη διασύνδεση του τηλεφωνικού κέντρου με το δικό σας σύστημα!

Tο τηλεφωνικό κέντρο VPBX μπορεί να παραμετροποιηθεί με τέτοιο τρόπο ώστε να ενημερώνει εξωτερικά συστήματα όταν πραγματοποιούνται συγκεκριμένα events όπως για παράδειγμα εκκίνηση, μεταφορά ή τερματισμός μιας κλήσης.

Οι πληροφορίες αυτές στέλνονται σε πραγματικό χρόνο μέσω ενός HTTP API σε εξωτερικά συστήματα όπου αυτό απαιτείται όπως CRM, ERP, ticketing systems και άλλα.



Υποστηριζόμενα Events


Ringing Event

Όταν «κουδουνίζει» ένας συγκεκριμένος αριθμός του κέντρου.


Answer Event

Όταν μια κλήση απαντάται


Transfer Event

Όταν ένα εσωτερικό του κέντρου μεταφέρει μια κλήση σε άλλο εσωτερικό.


Hang-up Event

Όταν μια κλήση τερματίζεται από οποιοδήποτε μέρος.



Διαθέσιμες Πληροφορίες

Κατα την διάρκεια των παραπάνω event οι διαθέσιμες πληροφορίες που παρέχονται είναι οι εξής:


  • Ημερομηνία και ώρα κλήσης
  • Κατεύθυνση κλήσης (εισερχόμενη/εξερχόμενη/εσωτερική)
  • Caller ID (o αριθμός του καλούντος)
  • Destination Number (ο αριθμός που καλείται)
  • Ποιος απάντησε τελικά την κλήση
  • Συνολική διάρκεια κλήσης


Ενδεικτικές Δυνατότητες που προκύπτουν από τη διασύνδεση VPBX και CRM

  • Εμφάνιση της καρτέλας του πελάτη στην οθόνη, όταν αυτός καλεί

  • Γρήγορη καταχώρηση στοιχείων νέας επαφής κατά την εκκίνηση μιας εισερχόμενης κλήσης αφού το σύστημα μπορεί να καταλάβει αν η επαφή υπάρχει ήδη ή όχι. Το τηλέφωνο του καλούντος είναι ήδη προσυμπληρωμένο

  • Αυτόματη αποστολή survey ικανοποίησης πελατών μετά τον τερματισμό μιας κλήσης



Οφέλη της διασύνδεσης Τηλεφωνικού Κέντρου και CRM



Real Time Δεδομένα Κλήσεων

Βελτιωμένο Customer Experience

Αυξημένη Παραγωγικότητα



Καλύτερη εικόνα της εξυπηρέτησης των agents του κέντρου

Δημιουργία αναλυτικών report




Τι προσφέρουμε!

Αν επιθυμείτε να διασυνδέσετε το λογισμικό που κατασκευάζετε με την λύση μας, προσφέρουμε τα παρακάτω


Συνεργάτες Yuboto



Dedicated Μηχανικός Υποστήριξης

Αναθέτουμε εξειδικευμένο μηχανικό ο οποίος θα σας βοηθήσει και θα λύσει κάθε σας απορία κατά την υλοποίηση της διασύνδεσης


Συνεργάτες Yuboto



Δωρεάν Δοκιμαστικό Κέντρο

Δωρεάν δοκιμαστικό τηλεφωνικό κέντρο για να πιστοποιήσετε ότι η εφαρμογή σας λειτουργεί κανονικά μετά την υλοποίηση


Συνεργάτες Yuboto



Λεπτομερές Testing

Συγκεκριμένο πρόγραμμα δοκιμών για την πιστοποίηση της λύσης


Συνεργάτες Yuboto



Προβολή της συνεργασίας μας

Παρουσίαση της λύσης σας σε ειδικά διαμορφωμένη σελίδα με backlinks


Συνεργάτες Yuboto



Ευκαιρίες Μεταπώλησης

Εγγραφή στο πρόγραμμα μεταπώλησης των υπηρεσιών μας


Συνεργάτες Yuboto



Τεχνική Υποστήριξη

Τεχνική υποστήριξη για εσάς και τους πελάτες σας 24/7/365





Software House/Developer

Εάν αναπτύσσετε λογισμικό και επιθυμείτε την προσθήκη τηλεπικοινωνιακών καναλιών στις εφαρμογές σας δείτε εδώ.



Συνεργάτες Yuboto


Ανακαλύψτε τα Cloud Τηλεφωνικά Κέντρα

Λειτουργίες

Απογειώστε το τηλεφωνικό κέντρο της επιχείρησής σας με αμέτρητες ψηφιακές λειτουργίες.

Πακέτα Virtual PBX

4 διαφορετικά πακέτα VPBX καλύπτουν πλήρως όλες τις απαιτήσεις κάθε σύγχρονης επιχείρησης.

Υποστήριξη

Η ομάδα των VoIP experts είναι πάντα δίπλα σας, έτοιμη να προσφέρει εκπαίδευση και υποστήριξη.



VPBX Yuboto, το 3 φορές Βραβευμένο Cloud Τηλεφωνικό Κέντρο


Best SaaS Provider
in the Telecoms Industry

Best SaaS Product
for Enterprises

Βest Platform
as-a-Service



ΕΓΓΥΗΣΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ
Εάν δεν μείνετε ικανοποιημένοι από το VPBX εντός 30 ημερών, σας επιστρέφουμε ολόκληρο το ποσό της αγοράς.*

*H επιστροφή των χρημάτων αφορά αποκλειστικά την υπηρεσία του τηλεφωνικού κέντρου και όχι τις συνδυαστικές υπηρεσίες όπως: πακέτα χρόνου ομιλίας ή pay as you go χρόνο ο οποίος έχει ήδη καταναλωθεί.



Έχετε Απορίες ή Επιθυμείτε να Ζητήσετε Προσφορά Τώρα;
Καλέστε μας στο 13850