Διασύνδεση τηλεφωνικού κέντρου με CRM/ERP ή άλλο εξωτερικό σύστημα
VPBX API για τη διασύνδεση του τηλεφωνικού κέντρου με το δικό σας σύστημα!
Tο τηλεφωνικό κέντρο VPBX μπορεί να παραμετροποιηθεί με τέτοιο τρόπο ώστε να ενημερώνει εξωτερικά συστήματα όταν πραγματοποιούνται συγκεκριμένα events όπως για παράδειγμα εκκίνηση, μεταφορά ή τερματισμός μιας κλήσης.
Οι πληροφορίες αυτές στέλνονται σε πραγματικό χρόνο μέσω ενός HTTP API σε εξωτερικά συστήματα όπου αυτό απαιτείται όπως CRM, ERP, ticketing systems και άλλα.

YUBOTO TELEPHONY
Cloud PBX & CRM CRM Integration
Υποστηριζόμενα Events

Ringing Event
Όταν «κουδουνίζει» ένας συγκεκριμένος αριθμός του κέντρου.

Answer Event
Όταν μια κλήση απαντάται

Transfer Event
Όταν ένα εσωτερικό του κέντρου μεταφέρει μια κλήση σε άλλο εσωτερικό.

Hang-up Event
Όταν μια κλήση τερματίζεται από οποιοδήποτε μέρος.
Διαθέσιμες Πληροφορίες
Κατα την διάρκεια των παραπάνω event οι διαθέσιμες πληροφορίες που παρέχονται είναι οι εξής:
Ημερομηνία και ώρα κλήσης
Κατεύθυνση κλήσης (εισερχόμενη/εξερχόμενη/εσωτερική)
Caller ID (o αριθμός του καλούντος)
Destination Number (ο αριθμός που καλείται)
Ποιος απάντησε τελικά την κλήση
Συνολική διάρκεια κλήσης
Οφέλη της διασύνδεσης Τηλεφωνικού Κέντρου και CRM





Τι προσφέρουμε!
Αν επιθυμείτε να διασυνδέσετε το λογισμικό που κατασκευάζετε με την λύση μας, προσφέρουμε τα παρακάτω
Dedicated Μηχανικός Υποστήριξης
Αναθέτουμε εξειδικευμένο μηχανικό ο οποίος θα σας βοηθήσει και θα λύσει κάθε σας απορία κατά την υλοποίηση της διασύνδεσης
Λεπτομερές Testing
Συγκεκριμένο πρόγραμμα δοκιμών για την πιστοποίηση της λύσης
Ευκαιρίες Μεταπώλησης
Εγγραφή στο πρόγραμμα μεταπώλησης των υπηρεσιών μας
Δωρεάν Δοκιμαστικό Κέντρο
Δωρεάν δοκιμαστικό τηλεφωνικό κέντρο για να πιστοποιήσετε ότι η εφαρμογή σας λειτουργεί κανονικά μετά την υλοποίηση
Προβολή της συνεργασίας μας
Παρουσίαση της λύσης σας σε ειδικά διαμορφωμένη σελίδα με backlinks
Τεχνική Υποστήριξη
Τεχνική υποστήριξη για εσάς και τους πελάτες σας 24/7/365