VoIP CRM Integration
Πώς η Διασύνδεση VoIP με CRM Βελτιώνει την Απόδοση
Η VoIP Τηλεφωνία και τα Customer Relationship Management συστήματα αποτελούν βασικούς πυλώνες για την ομαλή και αποτελεσματική λειτουργία οποιασδήποτε σύγχρονης επιχείρησης.
Στο σημερινό άρθρο, θα αναλύσουμε τι ακριβώς είναι η διασύνδεση VoIP τηλεφωνίας με ένα CRM, πώς λειτουργεί, καθώς και μερικά από τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα που προκύπτουν από αυτήν.

Σημαντικά Σημεία:
Τι είναι η Διασύνδεση VoIP με CRM;
Με απλά λόγια, η διασύνδεση ενός VoIP συστήματος με ένα πρόγραμμα CRM είναι ο συνδυασμός των δύο αυτών τεχνολογιών σε ένα ενοποιημένο σύστημα, το οποίο αυτοματοποιεί διαδικασίες, και ομαλοποιεί τη ροή πληροφοριών μέσα στην επιχείρηση. Με το VoIP CRM Integration οι επιχειρήσεις αποκτούν πρόσβαση σε σημαντικές πληροφορίες πελατών σε πραγματικό χρόνο κατά τη διάρκεια μιας τηλεφωνικής επικοινωνίας. Για παράδειγμα, όταν ένας πελάτης καλεί την επιχείρησή σας, το CRM εμφανίζει αυτόματα το προφίλ του, τις προηγούμενες αλληλεπιδράσεις και το ιστορικό αγορών του. Αυτό επιτρέπει στους εκπροσώπους σας να παρέχουν πιο εξατομικευμένες και άμεσες απαντήσεις.
Πώς μπορείτε να αξιοποιήσετε το VoIP CRM Integration;
Ας δούμε σε αυτό το σημείο διάφορες περιπτώσεις χρήσεις όπου η διασύνδεση VoIP με CRM μπορεί να φανεί εξαιρετικά χρήσιμη:

Απόλυτος συγχρονισμός των 2 εργαλείων
Διατηρήστε τις πληροφορίες και τα δεδομένα των δύο συστημάτων up to date, αυτόματα χωρίς επιπλέον ενέργειες. Δείτε άμεσα το ιστορικό κλήσεων, σημειώσεις για συγκεκριμένους πελάτες και πάρτε άμεση πρόσβαση σε ηχογραφήσεις κλήσεων.

Άμεσες κλήσεις απευθείας από το CRM
Καλέστε τον εκάστοτε πελάτη με 1 μόνο κλικ κατευθείαν από την καρτέλα του στο CRM, χωρίς να χρειάζεται να πληκτρολογήσετε τον αριθμό.

Ακούστε προηγούμενες κλήσεις
Ακούστε εκ νέου παλιότερες κλήσεις έχοντας άμεση πρόσβαση στα call recordings μέσα από το CRM, ώστε να έχετε πλήρη εικόνα του ιστορικού της επικοινωνίας.

Προσωποποιήστε την επικοινωνία με κάθε πελάτη
Μπορείτε να προσφέρετε άμεση και στοχευμένη βοήθεια σε κάθε πελάτη, καθώς έχετε πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες του σε πραγματικό χρόνο κατά τη διάρκεια της κλήσης.

Αξιολογήστε την απόδοση των agents
Λάβετε αναλυτικά reports και στατιστικά των κλήσεων για κάθε agent, τμήμα ή ομάδα της επιχείρησής σας κατευθείαν μέσα από το πρόγραμμα CRM.

Δημιουργήστε προηγμένους αυτοματισμούς
Με τη διασύνδεση VoIP CRM έχετε τη δυνατότητα να στήσετε αυτοματισμούς όπως την αποστολή surveys/ερωτηματολογίων στους καλούντες αμέσως μετά τον τερματισμό της κλήσης.
6 Οφέλη της χρήσης VoIP CRM Integration για την επιχείρησή σας
Όπως αναλύσαμε παραπάνω οι δυνατότητες που προκύπτουν από τη διασύνδεση των δύο συστημάτων είναι πολυάριθμες και καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα. Ας δούμε τώρα συγκεκριμένα οφέλη που μπορούν να προκύψουν για εσάς και την ομάδα σας:
Με μία διασύνδεση VoIP και CRM μπορεί να βελτιωθεί κατακόρυφα η αποδοτικότητα του τηλεφωνικού σας κέντρου. Με τον συγχρονισμό των δύο συστημάτων καταργείτε την ανάγκη για χειροκίνητη εισαγωγή δεδομένων και παρέχετε στους agents του κέντρου άμεσα όλες τις απαιτούμενες πληροφορίες για να εξυπηρετούν αποτελεσματικά.
Η αυτοματοποίηση επαναλαμβανόμενων και μονότονων διεργασιών επιταχύνει τα καθημερινά operations, κάνει τους agents πιο αποτελεσματικούς και μειώνει τυχόν δυσαρέσκειες που δημιουργούν τριβές και άσχημο κλίμα.
Παρέχοντας στους agents εύκολη και γρήγορη πρόσβαση στις πληροφορίες των πελατών, τους επιτρέπετε να προσωποποιούν κάθε συνομιλία, να ανταποκρίνονται στις εξατομικευμένες ανάγκες κάθε καλούντα και να επιλύουν γρήγορα οποιοδήποτε ζήτημα.
Με ένα VoIP CRM integration, ελαχιστοποιείται η ανάγκη εναλλαγής μεταξύ διαφορετικών εργαλείων και πλατφορμών για τους υπαλλήλους, οι οποίοι διαχειρίζονται τις κλήσεις κατευθείαν μέσα από το CRM, ενώ ταυτόχρονα μειώνονται τα λάθη που οφείλονται σε misspellings κατά τη χειροκίνητη εισαγωγή/καταγραφή πληροφοριών. Επιπρόσθετα, δεν υπάρχει πλέον ανάγκη συχνών επικοινωνιών μεταξύ των agents προκειμένου να λάβουν πληροφορίες, καθώς όλο το ιστορικό βρίσκεται στην οθόνη κάθε agent.
Χάρη στη διασύνδεση, η σωστή και ολοκληρωμένη καταγραφή δεδομένων και customer information πραγματοποιείται εύκολα και αξιόπιστα. Επιπλέον, η πρόσβαση στα δεδομένα είναι ανοιχτή σε όλους τους εργαζομένους ενισχύοντας έτσι την απόδοση, οι πωλητές γνωρίζουν το προφίλ του δυνητικού πελάτη και οι agents τεχνικής υποστήριξης έχουν στη διάθεσή τους όλες τις προηγούμενες επικοινωνίες προκειμένου να βοηθήσουν στοχευμένα.
Έχοντας πρόσβαση σε αναλυτικά reports και προηγμένα metrics, έχετε τη δυνατότητα να λάβετε καλύτερες και πιο ενημερωμένες αποφάσεις που θα αυξήσουν την ανάπτυξη της επιχείρησής σας.
Κλείνοντας
Η διασύνδεση VoIP με CRM αποτελεί μία στρατηγική επιλογή για επιχειρήσεις που θέλουν να βελτιώσουν την επικοινωνία με τους πελάτες, να αυξήσουν την παραγωγικότητα και να ενισχύσουν τις πωλήσεις τους. Με την κατάλληλη λύση VoIP CRM integration, οι εταιρείες μπορούν να προσφέρουν υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση, βελτιώνοντας την εμπειρία των πελατών και ενισχύοντας τη συνολική απόδοσή τους.
Εάν αναζητάτε έναν αξιόπιστο πάροχο για τη διασύνδεση VoIP με CRM, επικοινωνήστε σήμερα μαζί μας για να βρείτε την ιδανική λύση για την επιχείρησή σας!